پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

بازدید بیش از 46 هزار نفر از اماکن تاریخی و تفریحی زرند در ایام نوروز

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زرند از بازدید بیش از 46 هزار نفر از اماکن تاریخی و تفریحی زرند در ایام نوروز خبرداد.


محمد اسلامی با بیان اینکه از تاریخ 27 اسفند سال 97 تا دهم فرودین سال جاری 112 هزار و 880 نفر از مراکز تاریخی و تفریحی، طبیعی و دست ساز زرند بازدید کردند، اظهارکرد:  از این تعداد 46 هزار و 90 نفر از مراکز تاریخی و تفریحی، 40 هزار و 800 نفر از جاذبه های طبیعی و 25 هزار و 990 نفر از جاذبه های دست ساز زرند بازدید کرده اند.


وی با اعلام اینکه در این بازه زمانی 24 هزار و 400 نفر در این شهرستان اقامت داشته اند، گفت: جشنواره نوروزگاه در روز چهارم فرودین امسال در زرند برگزار شد.


مدیر میراث فرهنگی شهرستان زرند با اشاره به اینکه دو جشنواره سیزده بدر در روستای ده اصغر و آماچو در روستای ختم سربنان زرند برگزار می شوند، تصریح کرد: شعار نوروزی امسال شهرستان زرند ««تفاوت در فعالیت‌ها»» و ««جذابیت در خدمات»» می باشد.


وی افزود: در نوروز سال 98 سه کمپ نوروزی در ورودی شهر زرند از سمت کرمان، در ورودی شهر زرند از سمت رفسنجان و در جوار مسجد ابوالفضل (ع) در محور «زرند – راور» مستقر شده اند و از 27 اسفند سال 97 تا شانردهم فرودین سال 98 فعالیت دارند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۱
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی