پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

فرماندار زرند خبر داد:

استفاده کشاورزان از وقوع سیلاب در حوزه آبریز شرقی زرند

فرماندار زرند گفت: باتوجه به بارشهای باران بصورت رگباری در شب گذشته و جاری شدن سیلاب در منطقه حوزه آبریز شرقی زرند، کشاورزان روستای محمدآباد (گلشن) از توابع بخش یزدان آباد، از این نعمت و موهبت الهی کمال استفاده را بردند و مسیر سیلاب را به طرف زمین های کشاورزی خود تغییر دادند و خوشبختانه این سیلاب هیچگونه خسارتی در بر نداشته است.


به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، صبح امروز 15 فروردین ماه، حبیب الله خنجری در بازدید از محل وقوع سیلاب در حوزه آبریز شرقی زرند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گفت: متاسفانه به دلیل وقوع بارش های باران شب گذشته بصورت رگبار در بالادست جاده زرند- سیریز در فاصله 8 کیلومتری از کیلومتر 12 جاده زرند-یزدانشهر و وقوع یکباره سیلاب و رد شدن آن از جاده یاد شده، حوالی ساعت 1 بامداد، دو خودرو سواری سمند و پراید عبوری از این محور، به دلیل وحشت و خارج شدن کنترل خودروها از دست رانندگان، واژگون شده و خوشبختانه حال جسمی تمامی 9 نفر از سرنشینان این خودروها مساعد و هیچگونه خسارت جانی متوجه ایشان نشده است.


فرماندار زرند با بیان اینکه عوامل سختکوش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند شب گذشته در اوایل ساعات وقوع سیلاب و حادثه به سرعت و بموقع در جاده مدنظر حضور پیدا نموده و تا صبح امروز جهت تسهیل در عبور و مرور، کنترل شدت سیلاب، پاکسازی و لای روبی جاده اقدام نموده و از خسارات احتمالی به بدنه جاده و خودروهای عبوری جلوگیری کردند.


حبیب الله خنجری ابراز داشت: خوشبختانه وقوع این سیلاب به هیچگونه از مزارع کشاورزی منطقه خسارت وارد نکرده و کشاورزان قدر شناس روستای محمد آباد (گلشن) این نعمت الهی را مدیریت و از آن جهت آبیاری مزارع کشاورزی خود استفاده نمودند.


نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به این موضوع که جاده یادشده نیاز به احداث دو دستگاه پل جهت کنترل و عبور مسیلهای فصلی از جاده دارد گفت: پیگیریهای لازم جهت اصلاح محور در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۵
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی