پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

شهروندان عزیز نکات ایمنی در زمینه وسائل سرمایشی را رعایت کنند .


مسعود مومنی فرد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به شهروندان به نکات ایمنی فصول تابستان و بهار اشاره کرد و گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و استفاده از وسایل سرمایشی، لازم است شهروندان برای حفظ جان و سلامتی خود، نکات ایمنی مربوط به کولرهای آبی را بدانند و رعایت کنند. 


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات امینی شهرداری زرند گفت: شهروندان باید به این نکته توجه کنند که راه‌اندازی کولرها نیازمند تجربه و تخصص می باشد، این در حالی است که بسیاری از شهروندانی که تخصص و تجربه‌ای در زمینه راه‌اندازی کولر و کار با برق را ندارند اقدام به راه‌اندازی کولرها می‌کنند و همین بی‌توجهی موجب بروز حوادثی از جمله برق گرفتگی می‌شود.


🔹وی با اعلام اینکه بسیاری از شهروندان راه اندازی کولر های ابی را کار بسیار آسانی می دانند در صورتی که با جان خود بازی می کنند گفت: متاسفانه سالانه تعدادی از شهروندان به علت رعایت نکردن اصول ایمنی برق در کولرهای آبی، دچار برق‌گرفتگی می‌شوند.


🔹این مقام مسئول تصریح کرد: اطمینان از سلامتی مسیر انشعاب جریان برق و سیم کشی کولر ، نصب فیوز مناسب در کولرها،عدم آبرسانی به پوشالهای کولر با شیلنگ،اطمینان از خطر سقوط در زمان نصب کولر،استفاده از متخصصین در راه اندازی و نصب کولر ،قطع کامل برق از سیستم سرمایشی در زمان سرویس آن و... از جمله مواردیست که شهروندان باید رعایت نمایند .


🔹وی اظهار امیدواری کرد با رعایت نکات اتیمنی شاهد کاهش حوادث در سطح شهر زیبای زرند باشیم .


انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۹
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی