پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

رفع تصرف اراضی دولتی در زرند

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زرند از رفع تصرف بیش از ۲ هزار مترمربع از اراضی دولتی درحریم شهر زرند خبر داد.







به گزارش ندای زرند،

عباس نورالدینی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان زرند از رفع تصرف بیش از ۲ هزارمترمربع از اراضی دولتی درحریم شهرزرند خبر داد.

وی افزود در راستای حفظ حقوق بیت المال با خلع ید و قلع قمع یک قطعه زمین از اراضی دولتی در حاشیه شهر زرند به مساحت ۲ هزار ۳۷۵ متر مربع. به ارزش بالغ بر ۲ میلیارد ریال که توسط سودجویان تصرف شده بود. با حکم قضایی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره و همکاری، شهرداری و نیروی انتظامی رفع تصرف و به بیت المال باز گردانده شد وبرخورد قانونی و قاطع با متصرفین صورت گرفت.

 نورالدینی یادآور شد: در سال گذشته ۱۰ هزار متر مربع اراضی دولتی در قالب ۵ پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با پیگیری‌های قضایی از سود جویان رفع تصرف شده است.

وی افزود: براساس قانون هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز، دخل و تصرف، و تجاوز در اراضی دولتی جرم است و با افراد فرصت طلب و سود جو برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 نورالدینی. از شهروندان  درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.


انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۹
Ad Gholizadeh

نظرات  (۱)

موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی