پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

موحد عنوان کرد:

کاهش 50 درصدی موجودی پرونده های قضائی در دادسرای زرند/79 درصد اوراق قضائی در شهرستان زرند به صورت الکترونیک ابلاغ می شوند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: موجودی پرونده های دادسرای عمومی انقلاب شهرستان زرند در پایان سال 97 نسبت به ابتدای سال قریب 50 درصد کاهش داشته است .


به گزارش ندای زرند ؛ یدا... موحد در جلسه بررسی عملکرد دادگستری شهرستان زرند که با حضور جمعی از معاونین دادگستری استان و قضات شهرستان زرند برگزار گردید، اظهار داشت: شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با 100 درصد ابلاغ الکترونیک بیشترین میزان ابلاغ الکترونیک را به خود اختصاص داده است.


این مقام ارشد قضائی در استان کرمان گفت: به طور متوسط 79 درصد اوراق قضائی در شهرستان زرند به صورت الکترونیک ابلاغ می شود که این میزان در داد سرا 82 درصد در دادگاه 81 درصد و در شورای های حل اختلاف 75 درصد می باشد.


وی با بیان اینکه تعداد پرونده های مختومه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند در سال 97 نسبت به سال ما قبل آن 24 درصد افزایش یافته است، اعلام کرد: در سال گذشته 8 هزار و 720 پرونده و در سال ماقبل آن ، 7 هزار و 12 پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند مختومه شده است.


افزایش 13 درصدی نرخ رسیدگی در دادسرای شهرستان زرند


نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان خاطر نشان ساخت: نرخ رسیدگی به پرونده های در دادسرای شهرستان زرند 13 درصد افزایش داشته است.


وی ادامه داد: این میزان در سال 96 بیش از 95 درصد بوده است که در سال 97 به بیش از 108 درصد رسیده است.


انتهای پیام/برنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۱
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی