پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در زرند

 

️فرماندار زرند با تاکید بر احیا فرهنگ روستا و روستا نشینی در جامعه، از برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در زرند خبر داد.

جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در زرند جلسه شورای کتابخوانی و هماهنگی برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در راستای ابلاغ دستورالعمل اجرایی و فراخوان کشوری برگزاری ششمین جشنواره مذکور، در محل دهیاری روستای احمدآباد به ریاست علی صادق زاده فرماندار تشکیل شد.

️فرماندار زرند دراین نشست تاکید کرد:برای احیا فرهنگ، آداب و رسوم روستاییان و روستا نشینی در سطح جامعه، خواستار همکاری، همدلی و هم فکری اعضای محلی و شهرستانی دبیرخانه جشنواره جهت توسعه و ترویج کتابخوانی و شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت‌های روستا‌های زرند بصورت فرا شهرستانی و استانی در این رخداد بزرگ فرهنگی و هنری شد.

او احداث و توسعه‌های اخیر بوم گردی‌ها در سطح شهرستان را چشمگیر و این مهم را یکی از عوامل مهم اشاعه حداکثری فرهنگ روستاییان زرندی به دیگر هم استانی‌ها دانست.

صادق زاده گفت: همچنین پتانسیل روستای احمدآباد از توابع بخش مرکزی زرند را برای برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب بسیار مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه تفاهم نامه همکاری و هماهنگی بین بخشی برگزاری جشنواره توسط فرماندار و اعضای حاضر در جلسه، امضاء شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۸:۱۴
Ad Gholizadeh

برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در محل حسینیه سپاه زرند برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه هر آنچه که امروز در کشور داریم نتیجه مقاومت رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است و این رزمندگان کشور را بیمه کرده اند، به اهم برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.

عرب گفت:  سه شنبه 2 مهر ماه، دیدار با خانواده های معظم شهدا در سطح شهرستان و روستاها انجام شد.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران بیان کرد: در روز پنج شنبه 4 مهر ماه نیز با کمک بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گل باران کلیه قبور شهدا در روستاهای اطراف و شهر زرند را نیز برگزار خواهیم کرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۸:۰۶
Ad Gholizadeh