پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

۸۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

بدون حضور اکثرمسئولین شهرستان #زرند :

جشنواره زردآلو باحضور 15000 زرندی واجرای برنامه های متنوع در روستای باب تنگل برگزار شد .


امروز جشنواره زرد آلو با حضور پور شور پانزده هزار زرندی وهمراهی فرماندار متعهد مهندس صادق زاده ، بهجتی مدیر اداره ی ورزش و جوانان و محمد اسلامی ریاست اداره ی میراث در کنار آبشار زیبای روستای بابتنگل زرند برگزار شد.

🔸در این جشنواره هنرمندان استانی و شهرستانی با اجرای شادی بخش خود شور و نشاط زیادی در میان مردم ایجاد کردند.

🔹دراین جشنواره کم نظیر که با استقبال پانزده هزار زرندی برگزار شد متاسفانه جای اکثر مسئولین شهرستان خالی بود، امیدواریم از این پس مسئولین با حضور خود ضمن خلق یک روز متفاوت وافزایش شادی،نشاط درمیان مردم شهرستان و حمایت از این جشنواره ها با معرفی محصولات و توانمندی روستاها به فروش آن کمک شایان توجهی نمایند.

انتهای پیام /تهیه و تنظیم خبر:عدنان قلیزاده 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۸
Ad Gholizadeh


لیگ ملت‌های والیبال هفته چهارم؛ ایران - پرتغال

پرتغال خوری شاگردان کولاکوویچ در اردبیل برای تداوم صدرنشینی

تیم‌های ملی والیبال ایران و پرتغال امروز جمعه در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

 تیم‌های ملی والیبال ایران و پرتغال در دومین دیدار روز نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز جمعه در شهر اردبیل به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی والیبال کشورمان در حالی برای دیدار‌های این هفته آماده می‌شود که شرایط فوق العاده‌ای را سپری می‌کند. شاگردان کولاکوویچ در رقابت‌های امسال از ۹ بازی به ۸ برد رسیدند تا رکوردشان در این رقابت‌ها را ارتقا دهند.  

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته نخست که به میزبانی چین برگزار شد مقابل ایتالیا، چین و آلمان به پیروزی رسید و در هفته دوم هم که در ژاپن برگزاری شدتیم‌های ملی والیبال آرژانتین و ژاپن را شکست داد و تنها یک باخت آن هم با نتیجه ۳ - ۲ مقابل برزیل را تجربه کرد تا آمار فوق العاده‌ای را ثبت کند.   سرو قامتان ایرانی در هفته سوم که برای نخستین بار به میزبانی ارومیه برگزار شد هم عملکرد خیره کننده‌ای داشت و روسیه، کانادا ولهستان را برد تا به ۸ برد دست یابد. آن‌ها در دور نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تنها ۶ بازی دیگر را پیشرو دارند که در صورت کسب ۲ یا ۳ برد در این ۶ بازی صعودشان به دور نهایی قطعی می‌شود.  

والیبالیست‌های ایرانی همچنین هفته سوم را با صدرنشینی به پایان رساندند و با توجه به این که در هفته چهارم این رقابت‌ها هم میزبان هستند شانس زیادی برای موفقیت و کسب برد برای صعود به دور نهایی هستند. اردبیل که چندین بار میزبانی رقابت‌های مختلف والیبال را بر عهده داشته است حالا قرار است هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال را با حضور سه تیماسترالیا، پرتغال و فرانسه میزبانی کند. ملی پوشان کشورمان با توجه به امتیاز میزبانی شانس زیادی برای نهایی کردن صعودش به دور بعد دارد.  

نکته جالب توجه اینجاست که در این هفته، حریفان تیم ملی والیبال حداقل با توجه به عملکردشان در رقابت‌های امسال به مراتب آسان‌تر از هفته گذشته هستند. پرتغال   با ۲ برد تیم سیزدهم جدول است و استرالیا هم تنها با یک برد در جایگاه پانزدهم قرار دارد. فرانسه، اما کمی متفاوت است. آن‌ها همواره از تیم‌های خوب والیبال هستند و در ۹ بازی گذشته شان به ۶ برد رسیده اند.  

نخستین حریف ایران یعنی پرتغال اگر چه سابقه عنوان‌های اول تا سوم در اروپا را دارد، اما از تیم‌های قدرتمند والیبال محسوب نمی‌شود و در این دوره هم عملکرد خوبی نداشته است با این حال وضعیت هیچ تیمی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به سادگی قابل پیش بینی نیست و ممکن است در هر بازی هر نتیجه‌ای رقم بخورد.  

تیم ملی والیبال کشورمان هم شرایط خوبی دارد. تعداد زیادی از شاگردان کولاکوویچ با توجه به عملکردشان در سه هفته گذشته در جمع برترین‌های این رقابت‌ها هستند و با توجه به جایگاه و عملکرد خوب ملی پوشان انتظار می‌رود که شاهد یک بازی دیگر از والیبالیست‌های کشورمان این مرتبه مقابل پرتغال باشیم.  

برنامه ادامه دیدار های تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ ملت های والیبال به شرح زیر است:

هفته چهارم به میزبانی ایران

  • جمعه ۳۱ خرداد: ایران - پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰
  • شنبه اول تیر: ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰
  • یکشنبه دوم تیر: ایران - فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

هفته پنجم به میزبانی بلغارستان

  • جمعه ۷ تیر: ایران - صربستان، ساعت ۱۸:۳۰
  • شنبه ۸ تیر: ایران - بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰
  • یکشنبه ۹ تیر: ایران - آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۸
Ad Gholizadeh

رئیسااداره آب زرند:

رفع  قطعی آب شرب بعضی از شهرک های زرند 


در پی قطعی آب در برخی شهرک های شهرستان زرند در روزهای اخیر، رئیس اداره آب شهرستان زرند از رفع مشکل قطعی آب شرب شهرک های شهرک رزمندگان، زیتون و کشاورز در این شهر خبر داد. 




" تیمور رجایی  در گفتگو با ندای زرند با اعلام اینکه به دلیل شکستگی لوله، آب شرب شهرک های رزمندگان، زیتون و کشاورز زرند با مشکل روبرو شده بود، اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر با تقسیم فشار، آب شرب این مناطق وصل شده است. 


انتهای پیام /


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۶
Ad Gholizadeh

 امروز صبح صورت گرفت :

رقابت 669 دانش آموز زرندی (دوره اول) برای ورود به مدارس تیزهوشان  


امروز پنج شنبه 30خرداد ماه ،آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دوره ی اول بارقابت 669 تن به انجام رسید .


حسین عربزاده مسئول روابط عمومی اداره ی آموزش وپرورش در گفتگو با خبرنگار #ندای_زرند گفت :ازاین تعداد تنها 48 دانش آموز به مدارس تیزهوشان که 24 دختر و 24 پسر به مدارس فرزانگان و علامه حلی دوره ی اول راه می یابند .


عربزاده ادامه داد: آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی دوره ی دوم فردا جمعه 31 خرداد ماه با رقابت 683 تن برگزار خواهد شد تا تعداد48 تن از این افراد به تعداد مساوی 24پسر و 24دختر به مدارس تیزهوشان(علامه حلی و فرزانگان) و تعداد 180 تن به تعدادمساوی 90 پسر و90 دختر به مدارس نمونه دولتی (استاد جعفری و ولایت)ورود یابند .


انتهای پیام /خبرنگار : عدنان قلیزاده 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۱
Ad Gholizadeh
لذت‌ خدمت به محرومان در کاروان سلامت

یکی از متخصصان کاروان سلامت در روستاهای محروم زرند می‌گوید: خدمت به این مردم محروم اینقدر لذت‌بخش بود که ناراحتی دوری از فرزندانم از ذهنم خارج شد و قصد دارم اینگونه کارهای خیر و ماندگار را ادامه دهم.

 لذت‌ خدمت به محرومان در کاروان سلامت

 اولین کاروان تخصصی سلامت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرند امروز برای درمان رایگان در روستای سنگ سیریز در 50 کیلومتری زرند مستقر شدند.

نیما صالحی رئیس هلال‌احمر شهرستان زرند در جریان فعالیت این کاروان گفت: در این کاروان تخصصی ضمن برپایی بخشی از بیمارستان صحرایی خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی با حضور پزشکان متخصص و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در تهیه دارو و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای سنگ به صورت رایگان به روستاییان ارائه خدمات کرد و ویزیت و داروی رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری ویزیت رایگان در اینگونه روستاها را کمک به امر بهداشت و درمان، محرومیت‌زدایی، افزایش و تقویت ساختار، سطح سلامت، افزایش رضایتمندی مردم روستا، کاهش ارجاع بیماران به مراکز درمانی و کاهش هزینه‌های رفت و امد به شهر است.

احسان‌الله عربپور متخصص طب اورژانس نیز گفت: به اتفاق همسرم که وی هم پزشک متخصص است علی‌رغم اینکه در کرمان نیستیم برخود لازم دانستم که زمان حضور در زادگاهم در قالب کاروان سلامت بتوانم کوچکترین خدمتی به همشهریان خود داشته باشم و وظیفه خود می‌دانم و در حقیقت این عهدی است که با خدای خود بسته‌ام که هرکاری که برای افراد بی‌بضاعت انجام بدهم.

مریم صفردوست متخصص پوست نیز گفت: با توجه به اینکه دو فرزند کوچک دارم با این همه مشکلات امروز که در بین این روستائیان محروم حضور یافتم بسیار خوشحالم و احساس بسیار خوبی دارم و خرسندم از اینکه توانستم به مردم این منطقه خدماتی را ارائه کنم.

وی گفت: خدمت به این مردم محروم اینقدر لذت‌بخش بود که ناراحتی دوری از فرزندانم از ذهنم خارج شد و قصد دارم اینگونه کارهای خیر و ماندگار را ادامه دهم.

سلطانی یکی از بیماران نیز ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران کاروان سلامت گفت: من برای رفتن به پزشک متخصص باید مسافت 50 کیلومتری تا مرکز شهر زرند را طی کنم و از همه کسانی که به فکر ما روستائیان هستند دعای خیر می‌کنم و امیدوارم که این اقدام ارزشمند تداوم داشته باشد.


انتهای پیام /خبرنگار :نجف پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۹
Ad Gholizadeh

زمان، مکان و تعداد رقابت کنندگان آزمون های سمپاد و نمونه دولتی متوسطه اول و دوم شهرستان  زرند مشخص شد 


🔹آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در پایه هفتم فردا پنجشنبه 30 خرداد ساعت 8:00  صبح برگزار می‌شود که در این آزمون  669 نفر در چهار حوزه به رقابت می‌پردازند. 


🔸حسین عربزاده مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار #ندای_زرند گفت : از این تعداد 190 پسر در دبیرستان شهید محلاتی و 140 نفر در دبیرستان امام خمینی و نیز دختران 200 نفر در سالن خوارزمی دبستان معلم و 139 نفر در دبیرستان فرزانگان آزمون خواهند داد. 


🔹وی افزود ‌‌: روز جمعه 31 خرداد آزمون استعداد های درخشان و نمونه دولتی دوره دوم با رقابت 683 نفر در سه حوزه با 237 پسر در دبیرستان شهید محلاتی و دختران در دو حوزه خوارزمی 300 نفر و 146 تن در دبیرستان فرزانگان آزمون خواهند داد


🔸آزمون امسال پایه هفتم از جنس هوش است و منبع مشخصی ندارد.

انتهای پیام /تهیه و تنظیم :عدنان قلیزاده 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۵۷
Ad Gholizadeh

انتقاد رییس مجمع نمایندگان استان از عدم توزیع بنزین یورو 4 در کرمان


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه صنایع قفل شده و در شهرستانی مانند زرند نمی توانیم کاری بکنیم و سرمایه گذاری فعال شود زیرا دسترسی به گاز نداریم اظهار کرد: بنزین یورو 4 در مرکز استان کرمان که کلانشهر است، توزیع نمی شود و مردم انتظار دارند این فرآورده در کرمان توزیع شود.




به گزارش ندای زرند، دکتر"حسین امیری خامکانی" امروز 29 خردادماه در جلسه مسائل نفت و گاز استان کرمان با حضور رییس شرکت ملی گاز و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان کرمان در بحث گازرسانی پایین تر از میانگین کشور قرار دارد.



وی با اشاره به اعلام عدد 6 میلیون تومان سرانه گازرسانی از سوی وزیر نفت افزود: در برخی روستاها از جمله در مناطق سردسیر سرانه گازرسانی بیش از این عدد است و باید سرانه علمک ها را کاهش بدهیم تا بشود برخی از روستاهای کشور را گازرسانی کرد.



نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه صنایع قفل شده و در شهرستانی مانند زرند نمی توانیم کاری بکنیم و سرمایه گذاری فعال شود زیرا دسترسی به گاز نداریم اظهار کرد: بنزین یورو 4 در مرکز استان کرمان که کلانشهر است، توزیع نمی شود و مردم انتظار دارند این فرآورده در کرمان توزیع شود.



این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جایگاه های سوخت در جنوب استان کرمان مشکل دارند و باید این مسائل حل شود، گفت: اخیرا مصرف CNG کاهش داشته و خودروها کمتر استقبال می کنند که شاید دلیل آن ارزانی بنزین است و باید راهکارهایی برای توسعه مصرف CNG در کشور دنبال شود که کاهش مصرف فرآرده های مایع را به دنبال دارد.



انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۴
Ad Gholizadeh

روزانه بالغ بر ۱۲۰۰ متر طول از جوی های شهر لایروبی عمقی میشود.


مهندس احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری زرند از لایروبی عمقی جویهای سطح شهر زرند به صورت روزانه خبر داد.


مهندس عبدالله زاده با اعلام این خبر گفت: لایروبی عمقی جوی های شهر میتواند به ابیاری بهتر درختان و انتقال سریع اب به پائین دست خیابانها کمک نماید .

رئیس سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری در ادامه افزود:با توجه به نیروهایی که روزانه در اختیار این سازمان قرار میگیرد بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰متر طول از جوی های شهر لایروبی میشود .

وی ضمن تقدیر از همکاری معاونت خدمات شهری و حمایت های مهندس مهدلو شهردار زرند گفت:این طرح تا زمان لایروبی تمام جوی های شهر ادامه خواهد داشت .

وی در پایان افزود:در اجرای این طرح از تمامی امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری استفاده شده است .

انتهای پیام /شهرداری 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۷
Ad Gholizadeh


علی صادق زاده در دیدار با قاسمیان مدیر شرکت توزیع نیروی برق :

تاکید بر رفع مشکلات روشنایی معابر شهرها و روستاهای تابعه شهرستان زرند


علی صادق زاده سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با قاسمیان مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان زرند بر فعالیت پرشتاب در همه عرصه های خدمت رسانی، رضایت ارباب رجوع و پاسخگویی به هنگام به مردم را خواستار شد.


نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان زرند ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات مهندس قاسمیان مدیر شرکت توزیع نیروی برق و کارکنان این مجموعه به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان به عمده ترین مشکلات حوزه برق رسانی موجود در شهرستان اشاره کرد و خواستار رفع مشکلات روشنایی معابر شهرها و روستاهای تابعه شهرستان شد.


انتهای پیام /فرمانداری 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۶
Ad Gholizadeh

بیش از ۳میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع زمین در استان کرمان واگذار شده است
استان‌ها
نسخه قابل چاپ 

نیروگاهاز ابتدای امسال ۳ میلیون و۶۰۰ هزار متر مربع زمین برای اجرای طرح های صنعتی، آموزشی و ورزشی در استان کرمان به متقاضیان واگذار شده است .

 سید ناصراشرفی با اعلام این خبر گفت :‌ این مقدار زمین برای اجرای ۸  طرح صنعتی  در شهرهای  کرمان، رفسنجان، انار، زرند، ماهان، ۴ طرح ورزشی در شهرهای کرمان و رفسنجان و همچنین ۲ طرح  آموزشی در شهرهای بردسیر و سیرجان  واگذار شده است.  

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان افزود: این واگذاری ها به صورت قرارداد اجاره و اجاره به شرط تملیک بوده است. 

وی میزان زمین واگذارشده به طرح های صنعتی را بیش از۳ میلیون و ۵۳۸ هزارمترمربع، طرح های ورزشی را ۵۲ هزار و ۸۶۵ متر مربع و طرح های  آموزشی را بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع اعلام کرد.


انتهای پیام /

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۳
Ad Gholizadeh