پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در زرند

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ

جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در زرند

 

️فرماندار زرند با تاکید بر احیا فرهنگ روستا و روستا نشینی در جامعه، از برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در زرند خبر داد.

جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در زرند جلسه شورای کتابخوانی و هماهنگی برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در راستای ابلاغ دستورالعمل اجرایی و فراخوان کشوری برگزاری ششمین جشنواره مذکور، در محل دهیاری روستای احمدآباد به ریاست علی صادق زاده فرماندار تشکیل شد.

️فرماندار زرند دراین نشست تاکید کرد:برای احیا فرهنگ، آداب و رسوم روستاییان و روستا نشینی در سطح جامعه، خواستار همکاری، همدلی و هم فکری اعضای محلی و شهرستانی دبیرخانه جشنواره جهت توسعه و ترویج کتابخوانی و شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت‌های روستا‌های زرند بصورت فرا شهرستانی و استانی در این رخداد بزرگ فرهنگی و هنری شد.

او احداث و توسعه‌های اخیر بوم گردی‌ها در سطح شهرستان را چشمگیر و این مهم را یکی از عوامل مهم اشاعه حداکثری فرهنگ روستاییان زرندی به دیگر هم استانی‌ها دانست.

صادق زاده گفت: همچنین پتانسیل روستای احمدآباد از توابع بخش مرکزی زرند را برای برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب بسیار مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه تفاهم نامه همکاری و هماهنگی بین بخشی برگزاری جشنواره توسط فرماندار و اعضای حاضر در جلسه، امضاء شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی