پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

لذت‌ خدمت به محرومان در کاروان سلامت

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۹ ب.ظ
لذت‌ خدمت به محرومان در کاروان سلامت

یکی از متخصصان کاروان سلامت در روستاهای محروم زرند می‌گوید: خدمت به این مردم محروم اینقدر لذت‌بخش بود که ناراحتی دوری از فرزندانم از ذهنم خارج شد و قصد دارم اینگونه کارهای خیر و ماندگار را ادامه دهم.

 لذت‌ خدمت به محرومان در کاروان سلامت

 اولین کاروان تخصصی سلامت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرند امروز برای درمان رایگان در روستای سنگ سیریز در 50 کیلومتری زرند مستقر شدند.

نیما صالحی رئیس هلال‌احمر شهرستان زرند در جریان فعالیت این کاروان گفت: در این کاروان تخصصی ضمن برپایی بخشی از بیمارستان صحرایی خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی با حضور پزشکان متخصص و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در تهیه دارو و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای سنگ به صورت رایگان به روستاییان ارائه خدمات کرد و ویزیت و داروی رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری ویزیت رایگان در اینگونه روستاها را کمک به امر بهداشت و درمان، محرومیت‌زدایی، افزایش و تقویت ساختار، سطح سلامت، افزایش رضایتمندی مردم روستا، کاهش ارجاع بیماران به مراکز درمانی و کاهش هزینه‌های رفت و امد به شهر است.

احسان‌الله عربپور متخصص طب اورژانس نیز گفت: به اتفاق همسرم که وی هم پزشک متخصص است علی‌رغم اینکه در کرمان نیستیم برخود لازم دانستم که زمان حضور در زادگاهم در قالب کاروان سلامت بتوانم کوچکترین خدمتی به همشهریان خود داشته باشم و وظیفه خود می‌دانم و در حقیقت این عهدی است که با خدای خود بسته‌ام که هرکاری که برای افراد بی‌بضاعت انجام بدهم.

مریم صفردوست متخصص پوست نیز گفت: با توجه به اینکه دو فرزند کوچک دارم با این همه مشکلات امروز که در بین این روستائیان محروم حضور یافتم بسیار خوشحالم و احساس بسیار خوبی دارم و خرسندم از اینکه توانستم به مردم این منطقه خدماتی را ارائه کنم.

وی گفت: خدمت به این مردم محروم اینقدر لذت‌بخش بود که ناراحتی دوری از فرزندانم از ذهنم خارج شد و قصد دارم اینگونه کارهای خیر و ماندگار را ادامه دهم.

سلطانی یکی از بیماران نیز ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران کاروان سلامت گفت: من برای رفتن به پزشک متخصص باید مسافت 50 کیلومتری تا مرکز شهر زرند را طی کنم و از همه کسانی که به فکر ما روستائیان هستند دعای خیر می‌کنم و امیدوارم که این اقدام ارزشمند تداوم داشته باشد.


انتهای پیام /خبرنگار :نجف پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی