پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

عملیات ساختمانی مسکن مهر در ‌کرمان، سیرجان و زرند بیش از ۸۲ درصد پیشرفت دارد 

به گزارش خبرنگار ندای زرند ، محمد‌مهدی بلوردی امروز ظهر در جلسه شورای مسکن استان کرمان اظهار داشت: طی سه ماه آینده باید عملیات آماده سازی سایت‌های مسکن مهر در شمال استان کرمان به پایان برسد.


وی با اشاره به اینکه در بعضی پروژه‌ها عملیات آماده‌سازی به‌دلیل تغییرات هیئت مدیره و یا عدم پرداخت سهم اعضای شرکت تعاونی تکمیل نشده است گفت: در آئین نامه اجرایی هزینه آماده‌سازی ۲۰ میلیون ریال بوده که با توجه به تورم ایجاد شده باید اضافه شود.


مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه در سایت‌های مسکن مهر حاجی آباد، ۱۴ هکتاری کرمان، ۶۰ هکتاری زرند، ۳۵ هکتاری ماهان آماده سازی پروژه‌ها مانده است افزود: عملیات ساختمانی مسکن مهر در شهرستانهای کرمان، سیرجان و زرند بیش از ۸۲ درصد پیشرفت دارد.


وی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌ها مانند آب، برق، گاز و فاضلآب در بعضی سایت‌ها ۱۰۰ درصد اجرا شده است خاطر‌نشان کرد: در پروژه مسکن مهر ماهان احداث شبکه آی و برق ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شبکه گازرسانی اجرا نشده است.


بلوردی با بیان اینکه اجرای شبکه آب و گاز بعد از آسفالت خیابانها خسارات زیادی دارد و دوباره کاری است گفت: بهتر است قبل از آماده‌سازی سایت و آسفالت خیابانها شرکتهای زیرساختی همکاری کنند و خطوط آب و گاز اجرا شود.


وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت رسان قبل از اجرای شبکه و در هنگام خرید انشعابات آب، برق، تلفن، گاز و فاضلآب هزینه‌های شبکه را از مراجعین دریافت می‌کنند که باعث تعارض و هزینه مضاعف می‌شود.


مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود پس از انجام مطالعات آماده‌سازی عملیات اجرایی زیرسازی آماده‌سازی شامل خاکریزی و خاکبرداری انجام شود افزود: در این زمان شرکتهای خدمت‌رسان نیز شبکه‌های انتقال زیربنایی را اجرا کنند و بعد از آن عملیات روبنایی آسفالت تکمیل شود.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۴
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی