پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

افتتاح اولین آموزشگاه آزاد تخصصی حسابداری در زرند


با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، دادستان زرند، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان آموزشگاه پویش گستر در زمینه آموزش مهارتهای حسابداری در زرند افتتاح شد.

به گزارش ندای زرند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم بر آمادگی مجموعه آموزش فنی و حرفه ای برای ارتقای آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و تامین نیاز شغلی شاغلین در سطح شهرستان اعلام نمود.


کردی موسس این آموزشگاه هدف از تاسیس این آموزشگاه را آموزش کاربردی حسابداری وبه علاقمندان این رشته و اشاعه فرهنگ ‌مالی و مالیاتی شهرستان بیان کرد.


همچنین مداحی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با استقبال از تاسیس چنین آموزشگاههایی، آموزشگاه پویش گستر را اولین و تنها آموزشگاه تخصصی حسابداری در شهرستان معرفی نموده و ابراز امیدواری کردند که این اقدام با همکاری سایر مسئولین و صاحبان بنگاه های اقتصادی بتواند گامی موثر در جهت اشتغالزایی برای علاقه مندان به این رشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۶
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی