پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

خسارت بارندگی به برخی بناهای تاریخی کرمان

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۴۶ ب.ظ

خسارت بارندگی به برخی بناهای تاریخی کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بارندگی‌ روزهای اخیر به برخی از بناهای تاریخی در شهرستان‌های راور، زرند، بافت و شهربابک خسارت وارد کرده است.




به گزارش ندای زرند، "غلامرضا فرخی" اظهار داشت: بارندگی روزهای اخیر منجر به فرسایش اندود پشت بام‌های تعدادی از بناهای مناطق مختلف این استان شده است و هم‌اکنون تیمی از کارشناسان این اداره کل برای بررسی و ارزیابی خسارات وارد شده به آثار تاریخی به شهرستان‌های استان اعزام شده‌اند.



مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی را اولویت این اداره کل دانست و گفت: طی روزهای گذشته تعدادی از کارگاه‌های مرمت به علت بارش شدید باران تعطیل شد که اکنون فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.



"منیره ستارزاده" مدیر پایگاه قنوات ثبت جهانی اکبرآباد و قاسم‌آباد بم نیز اظهار کرد: در بازدید از وضعیت قنوات در شرایط جوی فعلی، به‌دلیل موقعیت قرارگیری آنها در شهر و هدایت آب‌های روان به داخل جوی‌ها تاکنون خطری قنوات ثبت جهانی را تهدید نکرده است.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۶
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی