پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در سال ۹۸برگزار گردید

دراولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان (سال ۹۸) جهت ساخت و راه اندازی کتابخانه عمومی یزدانشهر تصمیم گیری شد.


به گزارش ندای زرند ، اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در سال 98 با حضور حبیب الله خنجری فرماندار و رئیس انجمن فوق، قاسمی زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی، ترابی بخشدار بخش یزدان آباد، ایزدی شهردار یزدانشهر و دیگر اعضاء انجمن در محل شهرداری یزدانشهر برگزار گردید.


دراین جلسه حبیب الله خنجری ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و تشکر ویژه از اعضاء انجمن کتابخانه های عمومی و نیز قدردانی از زحمات قاسمی زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی، توسعه جامعه را در گرو گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و بیان داشت: با تلاش متولیان امر می توان نسل جوان را به سمت کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی سوق داد که نتیجه این امر بر کل جامعه تأثیر خواهد داشت.


فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با تأکید بر اینکه احداث کتابخانه یکی از الزامات بخش یزدان آباد است، اظهار امیدواری کرد کلیه اعضاء محترم جلسه جهت ساخت کتابخانه این شهر همت نمایند زیرا در این بخش از شهرستان افراد خیّر اقدامات بسیار مفیدی در زمینه های مختلف از جمله ساخت مدرسه، مسجد و... داشته اند لذا در جهت ساخت کتابخانه نیز امید است که این روند ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در این رابطه شهرداری یزدانشهر نقش بسیار مؤثری خواهد داشت و با پرداخت به موقع نیم درصد از درآمد شهرداری به امور کتابخانه ها و مساعدت های دیگر می توان این اقدام فرهنگی را آغاز و با اعتبارات شهرستان پروژه فوق را در منطقه به نتیجه و بهره برداری رساند.


در ادامه قاسمی زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: در حال حاضر رویکرد کتابخانه های عمومی ارائه برنامه های متنوع فرهنگی شامل نشست های کتابخوان، جلسات قصه گویی برای کودکان، جمع خوانی کتاب و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی می باشد و تلاش ما و همکارانمان در این مجموعه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نحو مطلوب در کل شهرستان می باشد که تحقق این امر نتایج بسیار خوبی بر توسعه و ارتقاء سطح فرهنگ اجتماعی همشهریان خواهد داشت.

در پایان جلسه فوق پس از ارائه نظرات و پیشنهادات اعضاء تصمیماتی جهت تحقق این امر مهم اتخاذ گردید.

 انتهای پیام/فرمانداری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۷
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی