پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

‍ ‍ صعود مقتدرانه تیم شهدای سیریز به سوپر لیگ استان کرمان


از سری مسابقات لیگ یک استان کرمان ، عصر امروز تیم شهدای سیریز  در ورزشگاه عربنژاد زرند به مصاف تیم نخل جنوب کرمان رفت و با برتری  ۴بر ۲  ضمن راهیابی به فینال مسابقات به سوپر لیگ استان کرمان صعود کرد.


تیم شهدای سیریز در دور رفت در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱بر۰ مقابل نخل جنوب در ورزشگاه سلیمی کیا کرمان شکست خورده بود که در دور برگشت انتقام خود را از این تیم گرفت.


عباس حسن زاده مربی تیم سیریز  ضمن ابراز خوشحالی و تبریک به مردم شهرستان زرند و به ویژه مردم سیریز  گفت: با برتری در دیدار  امروز علاوه بر راهیابی به فینال  لیگ یک استان  به سوپر لیگ استان صعود کردیم .

 


مربی تیم‌سیریز این پیروزی حاصل تلاش ۵ ماهه بازیکنان  کادر فنی و همه عوامل  تیم  دانست  و گفت :با توجه به پتانسیل شهرستان زرند استعداد های فوتبالی بسیار خوب در این شهرستان جای  تیمی از این شهرستان در سطح اول فوتبال استان خالی بوده که به یاری خداوند محقق شد.


🔹وی ابراز امیدواری کرد در بازی فینال لیگ یک استان کرمان  به صورت تک بازی در کرمان برگزار خواهد شد تیم حریف دقیانوس جیرفت شکست داده و عنوان قهرمانی رو از آن خود کنیم.



🔹مربی تیم سیریز در پایان  از حضور بخشدار محترم یزدان آباد ، ریاست و اعضای محترم هیئت فوتبال  و تربیت بدنی شهرستان زرند و تماشاگران تیم شهدای سیریز که در ورزشگاه این تیم‌را حمایت کردند تشکر و قدردانی کرد .



🔹پایگاه خبری ندای زرند پیروزی و صعود مقتدرانه تیم شهدای سیریز را به بازیکنان، کادرفنی و جامعه ورزشی سیریز تبریک عرض می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۹
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی