پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

خسارت ۶۰ میلیارد تومانی سیل به زرند

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ب.ظ

فرماندار زرند خبر داد:

خسارت ۶۰ میلیارد تومانی سیل به زرند

میزان خسارت سیلاب های اخیر شهرستان زرند بالغ بر 60میلیارد تومان برآورد گردید


به گزارش ندای زرند به نقل از فرمانداری زرند، حبیب الله خنجری فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مدیران اجرایی شهرستان درمدیریت بحران وقوع بارش ها و سیلاب های اخیر، میزان خسارت وارده به تاسیسات زیربنایی، اراضی کشاورزی و مسکن شهری و روستایی را بالغ بر 60 میلیارد تومان اعلام نمود.


رئیس ستاد بحران شهرستان زرند با اعلام این خبر افزود: عمده خسارت ها به بخش های کشاورزی و زیرساختهای شهری زرند ، ریحان شهر، یزدان شهر و خانوک بوده است.


خنجری اظهارداشت : 45 میلیارد و 727 میلیون تومان به بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شده است و متاسفانه حدود25 درصد از اراضی کشاورزی این شهرستان بر اثر سیلاب آسیب جدی دیده اند. 


وی خسارت به زیرساختهای شهری زرند را 6 میلیارد تومان، ریحان شهر500میلیون تومان ، خانوک 500 میلیون تومان و یزدان شهر4 میلیارد تومان اعلام نمود.


نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین به خسارت وارده در حوزه راه اشاره نمود و گفت: به 30 درصد از راههای اصلی و همچنین 70 درصد جاده های روستایی و بین مزارع این شهرستان به میزان 2 میلیارد و830 میلیون تومان خسارت وارده شده است.


وی بیان داشت: میزان خسارت به شبکه های آبرسانی شهری و روستایی و تاسیسات مخابرات و برق شهرستان در مجموع 5 میلیارد و 871 میلیون تومان می باشد. 


حبیب الله خنجری فرماندار زرند یاد آورشد: خوشبختانه با برنامه ریزی و اقدمات پیشگیرانه که در سطح شهرستان صورت گرفت، خسارت ناشی از سیلاب به حداقل ممکن رسیده است.


فرماندار زرند تصریح کرد: خسارات سیلاب 25 فروردین به تنهایی 17 میلیارد و 222میلیون تومان بوده است و سیلاب های پنجم، هفتم، نوزدهم، و بیستم فروردین نیز خسارتی بالغ بر 43 میلیارد و438 میلیون تومان به دنبال داشت .


خنجری کل میزان بارندگی سال زراعی جاری را 103میلیمتر اعلام کرد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۹
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی