پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

زرندیها دهم اردیبهشت در جشنواره ی بادبادکها،روز ملی خلیج فارس را درروستای سرباغ پاس خواهند داشت .


طی نشستی مشورتی جشنواره ی بادباکها روزسه شنبه دهم اردیبهشت به مناسبت روز ملی خلیج فارس ، در روستای سرباغ زرند برگزار می شود.


محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری دررابطه بااین جشنواره گفت : روز 10 اردیبهشت نشان دهنده غیرت ایرانیانی است که برای بیرون راندن اشغالگران از خلیج فارس جانفشانی کردند و در تقویم جمهوری اسلامی ایران هر ساله این روز گرامی داشته میشود.

اسلامی با تقدیر از شورای اسلامی و دهیار روستای سرباغ در برگزاری جشنواره سال قبل گفت: رسالت جشنواره ها کمک به نشاط اجتماعی ، افزایش بهره وری تلاشهای خانگی روستائیان، بازاریابی محصولات خانگی روستانشینان ، رونق گردشگری، معرفی استعدادهای روستایی است که قطعا ثمرات ارزشمندی برای روستاها بدنبال خواهد داشت.

رئیس میراث زرند خاطرنشان ساخت: در جشنواره های روستایی بدنبال مشارکت حداکثری روستائیان در اجرای برنامه ها هستیم و هرگز دنبال برگزاری جشنواره ای که فوق تصور باشد نیستیم. جشنواره ها را بسیار ساده ، کم هزینه و در عین حال پرجاذبه و تماشایی برگزار خواهیم کرد و معتقدیم یک جشنواره پر زرق و برق و پر از هزینه های سنگین فقط و فقط یک بار برگزار خواهد شد ضمن آنکه جلوی جشنواره های سایر نقاط نیز مانع ایجاد خواهد کرد. روستا محل سادگی و بی آلایشی است مظهر صداقت و مهربانی است. و البته روستاها در نوک مبارزه با فرهنگ وارداتی هستند و این برای ما که بدنبال حفظ آداب و رسوم ملی و تاریخی مان هستیم بسیار ارزشمند است.

در این نشست مختاری رئیس شورای اسلامی سرباغ با ارائه گزارشی از روند اجرای جشنواره سال گذشته گفت: با اینکه تجربه اول ما بود اما با همت اهالی نجیب روستا و تلاش شورا و دهیاری سعی کردیم لحظات خوبی را هم برای اهالی و هم برای میهمانان خود فراهم کنیم و امسال هم بنا به تاکید میراث فرهنگی بدنبال اجرای متفاوت ،زیبا و ساده این رویداد خواهیم بود .

لازم به ذکر است جشنواره بادبادکها به مناسبت روز ملی خلیج فارس سه شنبه 10اردیبهشت ماه در روستای سرباغ زرند برگزار خواهد شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی