پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

برخورد اتوبوس با کامیون 12 کشته و زخمی برجای گذاشت

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴ ب.ظ

رییس اورژانس کرمان:

برخورد اتوبوس با کامیون 12 کشته و زخمی برجای گذاشت

رییس اورژانس کرمان محل دقیق این حادثه را حوالی کارخانه لاستیک بارز اعلام کرد و افزود: متاسفانه در این تصادف راننده 55 ساله اتوبوس جان خود را از دست داد و 11 نفر نیز مصدوم شدند؛ شایان ذکر است که مصدومین یک خانم و 10 مرد در رده‌های سنی 20 تا 40 سال می‌باشند.



به گزارش ندای زرند، دکتر "سید محمد صابری" از برخورد اتوبوس و کامیون خبر داد و گفت: این حادثه بامداد امروز چهارم اردیبهشت‌‌ماه در ساعت 3 و 21 دقیقه دو دستگاه اتوبوس و کامیون با یکدیگر برخورد کردند.


وی محل دقیق این حادثه را حوالی کارخانه لاستیک بارز اعلام کرد و افزود: متاسفانه در این تصادف راننده 55 ساله اتوبوس جان خود را از دست داد و 11 نفر نیز مصدوم شدند؛ شایان ذکر است که مصدومین یک خانم و 10 مرد در رده‌های سنی 20 تا 40 سال می‌باشند.


رییس اورژانس کرمان با بیان این مطلب که مسیر حرکت اتوبوس از چابهار به مقصد تهران بوده است، ادامه داد: 4 نفر از مصدومین (تبعه پاکستان) توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در محل حادثه درمان سرپایی و 7 نفر به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی