پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

استان کرمان نیازمند 12 هزار معلم است

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۱ ب.ظ

استان کرمان نیازمند 12 هزار معلم است

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با اشاره به اینکه نیازسنجی استان کرمان برای تامین معلم انجام شده است گفت: آموزش و پرورش استان کرمان به 12 هزار معلم تا سال 1402 نیاز دارد.



به گزارش ندای زرند، حجت‌الاسلام "عباس توان" امروز در نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با حضور محمد‌جواد فدائی استاندار کرمان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان، تنها دانشگاهی است که توسعه کمی آن مورد تاکید نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه اهمیت جایگاه دانشگاه در آن است که شخصیت معلم در این دانشگاه شکل می‌گیرد گفت: فعالیت‌های انگیزه بخشی، فرهنگی و تربیتی در اولویت کار ما در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان قرار گرفته است.


وی با اشاره به اینکه نیازسنجی استان کرمان برای تامین معلم انجام شده است بیان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان به 12 هزار معلم تا سال 1402 نیاز دارد.


در این جلسه "محمد‌جواد فدائی" استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه فعال کردن مراکز شهرستانی دانشگاه فرهنگیان کار بسیار خوبی است که باید چگونگی و ساز و کار اجرای آن بررسی و تدوین شود تصریح کرد: پیگیری برای تامین زمین مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان و تعیین تکلیف و مرمت مکان‌های میراثی کنار این دانشگاه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ضروری است.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی