پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

مهندس ارشادی مدیر بازآفرینی شهری استان کرمان از معابر بافت فرسوده شهر زرند بازدید کرد .

مهندس ارشادی مدیر بازآفرینی شهری استان کرمان به دعوت مهندس مهدلو شهردار زرند ضمن بازدید از روند فعالیتهای شهرداری در بافتهای فرسوده ازنقاط تاریخی ومحلات قدیمی شهر زرند بازدید و با مدیران و مسئولان مرتبط با این امر به تبادل نظر و تجربه پرداخت.


به گزارش ندای زرند مهندس مهدلو شهردار زرند ضمن تقدیر از مهندس ارشادی، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری زرند دانست و گفت:سعی داریم با استفاده از جذب امکانات و تجهیزات ، معابر خاکی و فرسوده این بافت ها را در کمترین زمان ممکن ساماندهی نمائیم .


منتخب شورای شهر زرند اظهار داشت:بسیاری از بافتهای شهر دارای میراث تاریخی و فرهنگی با ارزشی می باشد که نیازمند مرمت و بازسازی این بناها در راستای خدمات جدید گردشگری هستند .


شهردار زرند گفت:با تامین قیر مورد نیاز تا کنون چندین معبر در بافت فرسوده زیر پوشش آسفالت قرار گرفته اند و به زودی نیز سایر معابر خاکی منطقه اسدآبادی زیر سازی و آسفالت خواهند شد .


مدیر بازآفرینی شهری استان کرمان نیز در این بازدید از فعالیتهای شهرداری زرند در خصوص بازآفرینی شهری قدردانی کرد و گفت: سازمان بازآفرینی کرمان آمادگی دارد تا در راستای تسریع دربرنامه های بازسازی مناطق فرسوده همراه و همیار مجموعه شهرداری باشد.


مهندس ارشادی به احیاء خانه های قدیمی و دارای سابقه شهر زرند نیز اشاره کرد و گفت:احیاء این خانه ها می تواند علاوه بر جذب گردشگران به عنوان یک منبع درآمد برای شهرداری ها باشد.


وی خواستار توجه بیشتر مدیران شهری به بافتهای تاریخی شهر شد و گفت: وجود مکانهای تاریخی در شهر زرند می تواند به یکی از جاذبه های گردشگری شهر زرند تبدیل شود .


انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۴
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی