پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند خبر دادپلمپ 3 واحد متخلف عرضه فراورده‌های خام دامی در زرند

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و پیشگیری از بیماری‌های واگیر، پس از تشکیل پرونده دستور پلمپ 3 واحد متخلف عرضه فراورده‌های خام دامی صادر شد.

پلمپ 3 واحد متخلف عرضه فراورده‌های خام دامی در زرند

به گزارش ندای زرند ، یعقوب احمدی عصر امروز از پلمپ 3 واحد صنفی متخلف عرضه فراورده‌های خام دامی در شهرستان زرند خبر داد و اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و مشترک بین انسان و دام، پس از تشکیل پرونده دستور پلمپ 3 واحد متخلف عرضه فراورده‌های خام دامی صادر شد.

دادیار شعبه سوم دادگستری زرند در بازدید سرزده که به همراه اکیپ دامپزشکی صورت گرفت ضمن تشریح قوانین و‌ مقررات تذکرات لازم را به فروشندگان ‌متخلف ارائه کرد . گفت: جهت جلوگیری از این گونه تخلفات که با سلامت مردم در ارتباط است نظارت دقیق‌تری صورت گرفته و تدام هم دارند.

همچنین در بازدید مشترک که توسط رئیس شبکه دامپزشکی و دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان از مراکز عرضه فراورده های خام دامی مقدار١١٠ کیلوگرم گوشت قرمز، گوشت مرغ و سایر محصولات دامی غیر قابل مصرف و فاسد کشف و ضبط شد.

حسن لطفعلی‌پور رئیس دامپزشکی زرند هم گفت: فراورده‌های خام دامی بایستی در شرایط بهداشتی تولید و طبق ضوابط مربوطه حمل و در شرایط کاملا بهداشتی نگهداری و عرضه شوند.

 وی افزود: مصرف‌کنندگان باید در هنگام خرید این فراوده‌ها به تاریخ تولید و انقضاء و همچنین مهر مورد تایید دامپزشکی دقت لازم را داشته باشند ودر صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی، مراتب را به اداره دامپزشکی، پلیس اطلاعات یا دستگاه قضایی اطلاع دهند.


انتهای پیام‌/خبرنگار: نجف پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۱
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی