پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

‍ ‍ ‍  8مصدوم در ۳ حادثه رانندگی براثر سیلابی شدن محور سیریز_ بافق



 آقای عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵ سیریز گفت: با توجه به بارش باران های اخیرو آبگرفتگی جاده در اثر طغیان رودخانه ها محور سیریز_بافق ، متاسفانه در برخورد دو خودروی ۴۰۵ بایکدیگر ، واژگونی یک دستگاه خودروی ام وی ام و یک دستگاه سمند ۸ نفر مصدوم شدند .


🔹وی افزود: سرنشینان این خودرو‌ها با تلاش نیرو‌های امدادی نجات یافتند و توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ سیریز و بافق به بیمارستان بافق منتقل شدند .


عباس زاده در جزئیات این حوادث گفت :در حادثه ی اول دو خودرو ۴۰۵ در ساعت ۲۱:۳۰دقیقه امشب در ۳۵ کیلومتری سیریز به صورت شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کرده که ۳ مصدوم برجای گذاشت ، در حادثه ای دیگر که یک ساعت پس از حادثه ی اول رخ داد یک دستگاه خودروی mvm از مسیر منحرف و واژگون شده در این حادثه نیز ۵ نفر مصدوم که به صورت سرپایی مداوا شدند. و در حادثه ی دیگر یک دستگاه خودروی سمند نیز در نزدیکی سیریز از جاده منحرف شده بود که مصدومی در پی نداشت.



وی درادامه بیان کرد :خوشبختانه این حوادث تلفات جانی نداشتند.


🔹مسئول اورژانس ۱۱۵ سیریز از همشهریان عزیز خواست حتی الامکان از تردد در این محور خودداری کنند .


وی بیان کرد از کیلومتر ۲۵ تا ۳۵ محور سیریز بافق به علت طغیان رودخانه ها جاده سیلابی و گل و لای زیادی وارد جاده شده است .


انتهای پیام /سیریز نیوز 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۲
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی