پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

جشن گلریزان در زرند برگزار شد

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۵ ب.ظ

جشن گلریزان در زرند

همزمان با ماه بهار قرآن مراسم معنوی جشن گلریزان در زندان شهر زرند با حضور مدیر عامل ستاد دیه استان، جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی و خیرین برگزار شد.


در این مراسم که با برنامه های فرهنگی همراه بود سید حجت الله موسوی قوام به بیان ارائه گزارشی از فعالیتهای این ستاد پرداخت و افزود: در حال حاضر ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد در زندان شهرستان زرند وجود دارد و برای ازادی انها ۲ میلیارد ۶۵۰ میلیون ریال نیاز است .

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند هم گفت: خیران این شهرستان ۲ میلیارد ۵۲۰ میلیون ریال برای ازادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان زرند کمک کردند و این میزان نسبت به سال قبل ۲ ونیم برابر افزایش داشته است.

وی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حرکت بسیارارزشمند معنوی است که با آزادی هر زندانی، چندین نفر وحتی چند خانواده شاد و گره از زندگی شان باز می شود.


در این مراسم حجت السلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند بااشاره به احادیث و روایات پیرامون اهمیت و جایگاه خیرین در دین مبین اسلام بر اهتمام و توجه بیش از پیش آحاد جامعه در کارخیر بویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تاکید کرد.


همچنین حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری زرند هم گفت: جشن گلریزان در جهت کمک به زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود و می تواند با آزادی یک نفر از بروز آسیب اجتماعی دیگر جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: با کمک هایی که در جشن های گذشته انجام شده شماری از زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان آزاد شدند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۲
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی