پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

همکاری خیرین با ایتام و محسنین در شهرستان زرند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند گفت: در حال حاضرخیرین زرندی ۹۰۰ یتیم و محسنین را با کمک‌های ماهانه خود حمایت می‌کنند.


 موسوی فر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند گفت: در حال حاضر خیرین زرندی ۹۰۰ یتیم و محسنین را با کمک‌های ماهانه خود حمایت می‌کنند.


 موسوی فر افزود: حامیان ایتام و محسنین ماهیانه مبلغی وجه نقد به حساب آن‌ها واریز می‌کنند .


وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی یتیم و محسنین فاقد حامی هستند بر لزوم همکاری نیکوکاران در رفع مشکلات این فرزندان و خانواده‌های آن‌ها تاکید کرد و گفت: افرادی که توانایی و نیت خیرخواهانه دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های سیارطرح اکرام حامی یابی درمساجد تکایا و حسینیه‌ها در شب‌های لیالی قدر در این طرح خداپسندانه مشارکت نمایند و یا به کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان مراجعه کنند.


رئیس کمیته امداد امام خمینی زرند در ادامه به اجرای طرح مفتاح الجنه اطعام نیازمندان اشاره کرد و افزود: یکی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است که با هدف بهره مندی جامعه هدف از برکات معنوی این ماه صورت می‌گیرد و در این راستا با کمک نیکوکاران ۲۰۰ سبد کالا به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بین افراد بی بضاعت توزیع شد.


انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۳
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی