پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان در حال ساخت سینا زرند بازدید کرد.



به گزارش ندای زرند ، امروز علیزاده ،معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان در حال احداث سینا زرند، گفت: بدلیل مشکلات عدیده مالی و تحریمی که کشور در حال حاضر در آن قرار گرفته است، متاسفانه زمان بهره برداری بیمارستان به تعویق افتاد که این موارد خلف وعده مسئولین محسوب نمی‌شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق حبیب الله خنجری فرماندار، سید مهدی قویدل دادستان، علی صادقزاده معاون فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی و بهداشتی شهرستان، از روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان در حال احداث سینا زرند بازدید بعمل آورد.


محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان اظهار داشت: علی رغم تمامی مشکلات و تنگنا‌ها در تأمین هزینه ها، روند احداث بیمارستان به خوبی پیش می‌رود.


مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی کشور، پیشرفت فیزیکی بیمارستان را بیش از ۹۷ درصد عنوان کرد و افزود: احداث بیمارستان مراحل پایانی خود را می‌گذراند و هم اکنون شاهد نصب و تجهیز بخش‌های مختلف آن هستیم که پس از تست و کنترل‌های نهایی تجهیزات مکانیکال و الکتریکال که به طور متوسط حدود ۴۵ الی ۶۰ روز زمان می‌برد، پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۲
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی