پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی


راهپیمایی روز قدس در زرند باشکوهتر از گذشته برگزار میشود

فرماندار زرند گفت: با توجه به اقدامات فتنه انگیز اخیر آمریکا، راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه تر از گذشته در زرند برگزار می شود.


به گزارش ندای زرند، حبیب الله خنجری ظهر امروز ۵ خرداد در ستاد گرامیداشت و هماهنگی روز جهانی قدس در زرند، افزود: دستگاه های اجرایی برای حضور پرشور مردم ولایت مدار در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی مدونی داشته باشند.


خنجری اظهار داشت: برخی از کشورهای منطقه از جمله حکام عربستان سعودی و استکبار جهانی، در راس آنها آمریکا، برای استحکام و استقرار بیش از پیش رژیم غاصب صهیونیستی و نجات آن تلاش میکنند که اهمیت راهپیمایی امسال را دو چندان میکند.


وی از راهپیمایی روز قدس به عنوان یادگار و میراث ارزشمند امام خمینی (ره) نام برد و تصریح کرد: مردم ولایت مدار و بصیر زرندی همچون گذشته با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، بار دیگر وحدت و انسجام خویش را در دفاع از امت مظلوم فلسطین و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسراییل اعلام میدارند.


حبیب الله خنجری با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت 11 صبح روز جمعه 10 خرداد در شهر زرند برگزار می شود، گفت: مسیر این راهپیمایی از میدان 22 بهمن به سمت مصلی پیامبر اعظم (ص) می باشد.


انتهای پیام /

منبع :فرمانداری 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۶
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی