پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

اهتمام جدی جهت بهره برداری از بیمارستان سینا زرند تا نیمه اول سال جاری


معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید سرزده خود از پروژه در حال احداث سینا زرند، از اهتمام جدی عوامل جهت بهره برداری از بیمارستان تا قبل از اتمام نیمه اول سال جاری خبر داد.


ظهر امروز ۱۰ خرداد، مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، خنجری فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی، بهداشتی و درمانی شهرستان از روند احداث پروژه بزرگ بیمارستان سینا زرند بازدید بعمل آورد.

محمد جعفر علیزاده در این بازدید با بیان اینکه متاسفانه به دلیل عدم تخصیص بموقع اعتبارات پیش بینی شده جهت تکمیل پروژه، نوسانات شدید ارزی و تحریمات ناعادلانه علیه اقتصاد کشور، بهره برداری رسمی از بیمارستان به تعویق افتاد که به طور قطعی با همت جدی عوامل پیمانکاران ساخت ساختمان بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی، این پروژه تا نیمه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


علیزاده تصریح کرد: با هماهنگی هاو جلسات مستمر با سازمان برنامه و بودجه، خوشبختانه تمامی معوقات پیمانکاران بیمارستان پرداخت شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی بیمارستان بالای ۹۸ درصد ارزیابی میشود و کار با قدرت ادامه دارد و تا حصول کامل نتیجه ادامه خواهد داشت.


وی از اتمام مراحل تست و ارزیابی تجهیزات چهارگانه، سیستمهای گرمایشی، سرمایشی و تصفیه خانه آب و فاضلاب و... بیمارستان، حداکثر تا اول تیرماه خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی را بین عوامل پیمانکار ساختمان بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی جهت پیشبرد هر چه سریعتر کار شاهد هستیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۰
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی