پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

جمع آوری فیلتر‌های سیگار در زرند

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ

جمع آوری فیلتر‌های سیگار در زرند

فیلتر‌های سیگار پارک شهدا زرند توسط حامیان محیط زیست و مسئولین این شهرستان همزمان با روز جهانی بدون دخانیات جمع آوری شد.



به گزارش ندای زرند ، عصر امروز همزمان با ۳۱ مِی روز جهانی بدون دخانیات حامیان محیط زیست و مسئولین شهرستان زرند در اقدامی نمادین با حضور در پارک شهدا این شهر اقدام به جمع آوری فیلتر‌های سیگار کردند.


همچنین در پایان این برنامه از اِلمان "بیایید قلیان‌ها را گلدان کنیم" که توسط حامیان محیط زیست طراحی و در پارک شهدا زرند نسب گردیده شده رونمایی شد.


حبیب الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به فعالیت‌های داوطلبانه حامیان محیط زیست زرند گفت: فرهنگ سازی در هر زمینه‌ای باید به خواست خود مردم باشد تا به نتیجه مطلوب خود برسد.


وی همچنین افزود: در شهرستان زرند اقدامات مطلوب جهت پیشگیری از اعتیاد و روی نیاوردن جوانان و شهروندان به دخانیات انجام گرفته است که از جمله آن‌ها توسعه اماکن ورزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.


خنجری در ادامه گفت: مسئولین شهرستان زرند موظف به حمایت از این گونه برنامه‌ها به جهت رشد وتعالی بهتر جامعه است.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۰
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی