پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

لکه گیری معابر به صورت روزانه انجام می شود

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ق.ظ

لکه گیری معابر به صورت روزانه انجام می شود.

🔹معاون خدمات فنی و عمرانی شهرداری زرند از اجرای عملیات لکه گیری معابر با هدف مناسب‌سازی سطوح معابر عمومی و رفع مشکلات عبور و مروری شهروندان خبر داد.

🔹احسان نوذری معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از طرح لکه گیری معابر شهر زرند به صورت روزانه خبر داد و گفت: مهمترین مطالبات شهروندان بهبود وضعیت تردد در معابر شهری و زیباسازی محیط شهری است و اجرای این طرح های برای تحقق این امر تداوم خواهد داشت.

 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس نوذری با اعلام اینکه ترمیم به موقع و سریع اسفالت از هزینه های بعدی جلوگیری می کندتصریح کرد: خرابی ها و گودال ها سطح شهر خطری برای عبور و مرور به شمار می‌روند و اگر به فوریت اصلاح نشوند این خرابی ها توسعه پیدا کرده و حجم بیشتری از معابر را درگیر خواهند کرد .

🔹وی با اعلام اینکه هفتگی بین 1000تا1500 متر مربع از معابر شهر زرند زیر سازی و لکه گیری می شود گفت:با توجه به آغاز فصل کاری فعالیت های عمرانی شهرداری و به منظور تکمیل پروژه های در دست احداث سعی داریم تا قبل از فصل زمستان تمامی معابر فرسوده لکه گیری و مرمت شوند .


انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۰
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی