پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

فرهیختگان زرند

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

💥‍ فرهیختگان_زرند 


#ندای_زرند در ادامه معرفى فرهیختگان شهرستان، در این فصل طرحی نو درانداخته است و بعد از معرفی پیشکسوتان و بزرگان پهنه ی وکالت و پژوهش، برای معرفی پنجمین فرهیخته ی شهرستان در صدد معرفی نخبه ای جوان در امر تجارت، صنعت و کارآفرینی است تا ضمن آشنایی با فرهیختگان جوان این عرصه، جوانان مستعد و توانای شهرمان بتوانند با تاثیر پذیری از زندگی نخبگانی چنین پر تلاش در اوان جوانی از عمر و توان خود به نحو احسن بهره گرفته و به سوی خلاقیت و دانایی سوق داده شوند.


پنجمین فرهیخته ی دیار گهرمند زراوند

 

#فرهیختگان_جوان_زرند

(عرصه ی علم _تجارت _کارآفرینی)


آقاى مهندس #عماد_محمدى، کارشناس ارشد مهندسی و مدیریت اجرایی بیزنس با گرایش تجارت بین الملل از دانشگاه ویندزور کانادا، کارآفرین و مدیر عامل شرکت جهان تجارت زرند


 اواخر دهه پنجاه خانه ی حاج ابراهیم محمدی و همسرشان سرکار خانم طیبه میرزالی زرندی که هم اکنون از فرهنگیان بازنشسته و در حقیقت به بار نشسته ی علم، تجربه و دانایی هستند، با تولد پسری که نام او را عماد گذاشتند تا چون نام زیبایش تکیه گاه کشاورزان شهر و رونق سفره هایشان باشد رنگ و بوی مهربانی و صفا گرفت، عماد از همان کودکی علاقه ی وافری به دریافت دانایی داشت به همین دلیل در دوران تحصیل جزو بهترین ها بود. وی از اولین ورودی های دبیرستان پسرانه ی #کمیل بود که در پرتو همت و همکاری بهترین استادان آموزش و پرورش #زرند آقایان حاج احمد شاهرخی، یدالله سلطان زاده و بیژن جعفری شکل گرفته بود و نکته ی جالب توجه زندگی مهندس عماد این است که آقای سلطان زاده، دایی مادرشان، بعدها وی را به دامادی خود برگزیدند، عماد در تحصیل همیشه سرآمد بود چنان که با کسب رتبه ٢ کنکور کارشناسى ارشد، معافیت علمى از خدمت سربازى را اخذ نمودند و پس از فارغ التحصیلى از رشته مهندسى آب از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، براى ادامه تحصیل به کشور کانادا رفته و از دانشگاه ویندزور Windsor کانادا با مدرک MBA (کارشناسى ارشد مدیریت اجرائى بیزینس با گرایش تجارت بین الملل) فارغ التحصیل شدند.


هم اکنون مهندس #عماد_محمدی مدیر عامل شرکت جهان تجارت زرند هستند و در زمینه صادرات پسته و مغز پسته زرند به کشورهاى کانادا، ژاپن و بلژیک فعالیت مى کنند. وی اولین فردی است که رقم ممتاز زرند را به عنوان خوشمزه و خوش رنگ ترین پسته ی جهان در کانادا و ژاپن معرفی نموده و مدتها صادراتش به این کشورها را تداوم بخشیده است.


وی توصیه ای در خور به جوانان شهرستان دارند و از ایشان خواستارند:


"خودشان را دست کم نگیرند و از ظرفیت هاى بالاى کشاورزى و صنعتى شهر زرند در جهت ارتقاى خود و ایجاد اشتغال براى همشهریان استفاده کنند."


آدرس وبسایت شرکت ایشان:

‏www.JahanTrading.com


#ندای_زرند برای مهندس #عماد_محمدی، جوان فرهیخته و کار آفرین نمونه، آرزوی موفقیت روز افزون در عرصه ی تجارت بین الملل و کار آفرینی دارد تا در پرتو اندیشه و تلاش های بی شمار وی، محصول کشاورزان شهرستان رونق بیشتری بگیرد و سفره شان گسترده تر گردد. 


خداوندگار دانایی، نگاهبان وجود پرخیر و پر مهر مهندس جوان شهرمان باشد که دغدغه اش اعتلای زرند است و هدفش معرفی محصولات کشاورزی آن در عرصه ی جهانی.


دعای خیر مردمان شهر بدرقه ی راه درست زندگی اوست . 🙏


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی