پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

فوت بیش از هزار نفر در تصادفات استان کرمان در سال 97


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: یک‌هزار و 74 نفر طی سال گذشته در تصادفات استان کرمان جان خود را از دست دادند که 239 نفر در معابر درون شهری فوت کرده‌اند.




به گزارش ندای زرند، "یوسف نجفی" در شورای ترافیک استان اظهار داشت: یک‌هزار و 74 نفر طی سال گذشته در تصادفات استان کرمان جان خود را از دست دادند که 539 نفر در جاده‌های شمال، 296 نفر در جاده‌های جنوب و 239 نفر در معابر درون شهری فوت کرده‌اند.



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان ادامه داد: تلفات درون شهری مجموع استان کرمان یک نفر در سال گذشته افزایش داشتیم و جیرفت، کهنوج، رابر، راور، قلعه‌گنج، بافت رفسنجان دارای بیشترین تلفات هستند.



نجفی به 389 نفر تصادفات جرحی استان اشاره داشت و گفت: این آمار معادل سه درصد افزایش دارد، 110 نقطه حادثه‌خیز در استان کرمان احصا شده که 28 مورد اصلاح شده است.



وی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از تصادفات به دلیل سرعت بالا رخ می‌دهند، عنوان کرد: ضمن اینکه سرعت بالا بر شدت تصادف نیز تاثیرگذار است.



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان خاطرنشان کرد: اگر سرعت را در معابر و راه‌ها کنترل کنیم از شدت تصادفات و میزان جراحات و فوتی کاسته می‌شود.



وی اظهار داشت: طبق شاخص‌های تعیین شده برای استان کرمان باید 146 نفر کاهش تلفات را نسبت به سال گذشته داشته باشیم و این کار باید با همکاری همه دستگاه‌ها انجام گیرد.



نجفی تامین ایمنی عابران پیاده، موتورسیکلت سواران و تامین روشنایی معابر را در کاهش میزان تلفات درون‌شهری موثر دانست و ادامه داد: ایمن‌سازی معابر اصلی و رینگ بزرگراهی اطراف شهرها را باید مدنظر داشت که تصادفات فوتی عمدتا در آنجا رخ می‌دهد.



انتهای پیام/



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی