پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

دادستان زرند از رفع تصرف ۵ هزار متر مربع اراضی حریم رودخانه‌ها از دست متصرفان خبر داد.






قویدل دادستان زرند ،به اهمیت ارتقای اخلاق و فرهنگ در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعیاشاره کرد و گفت: نگاه امنیتی نباید به تنهایی ما را قانع کند بلکه نگاه پیشگیرانه و آسیب شناسی می‌تواند تاثیر گذار باشد و ما نیازمند آن هستیم که پیشگری را اصل قرار دهیم، زیرا امر پیشگری محور اساسی است و در راستای پیشگیری از وقوع جرم با هدف آگاه سازی مردم  شهر زرند را به ۶ منطقه تقسیم کردیم و نشست‌های متعددی را در مساجد با حضور معتمدین، روحانیون و کارشناسان برگزار می کنیم.

دادستان زرند گفت: شورای حفظ پیشگیری از وقوع جرام در ۴ سال متوالی رتبه برتر استان را کسب کرده است.

این مقام قضایی در ادامه اظهار کرد: با راه اندازی شورای صلح و سازش موجب آزادی ۹۲ زندانی شده است و ۴۷ نفر زندانی بالغ بر ۷ میلیارد ریال تخفیف مجازات گرفتند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از زمین خواری کارگروه تحدید حدود در حریم شهر‌ها و روستا‌ها تشکیل دادیم و در سال گذشته ۷۰۰ هکتار زمین از دست متصرفان باز پس گرفته و به بیت المال باز گردانده و ۵ هزار متر مربع از حریم رودخانه‌ها رفع تصرف شد .

 قویدل گفت : در راستای جلوگیری از ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی، اختلاف مالی ۶۰۰ میلیارد ریالی بین دو شرکت پیمانکار با تشکیل ۶۸ جلسه به نتیجه رسید و با این اقدام از تشکیل ۵۰۰ پرونده قضایی جلوگیری شده است؛ و مشکلات مسکن مهر هم با تشکیل جلسات متعدد بررسی و به نتیجه رسید.

وی یادآور شد: در شهرستان زرند نزاع‌های مخل امنیت وجود ندارد. شهرستان شاهد وقوع جرائم مهم نبودیم؛ و از ضریب امنیت خوبی برخورداریم.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی