پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی


۱۳۹۸/۰۴/۰۳

سرپرست فرمانداری زرند خبر داد:

آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت باقی مانده گردنه ده علیرضا

سرپرست فرمانداری زرند از آغاز عملیات بهسازی وروکش آسفالت قطعه  باقی مانده گردنه ده علیرضا  در   محورزرند  به راور  با اعتبار 3 میلیارد تومان خبر داد.

 علی صادقزاده در حاشیه بازدید از آغاز عملیات اجرایی این پروژه افزود:  گردنه ده علیرضا زرند به طول 7/5 کیلومتر، یکی ازنقاط  پرحادثه کشور میباشد که تا قبل از سال 95، بیش از 33 نفر از همشهریان و هموطنان در این جاده به علت تصادفات، کشته شدند.

بر این اساس، اصلاح نقاط حادثه خیز این محور با اقداماتی از قبیل تعریض و تامین روشنایی جاده از نیمه اول سال 94 با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز و در نیمه اول سال 95 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که از آن زمان تا کنون  فقط یک نفر کشته در این محور به علت تصادفات  بوده است.

صادقزاده از آغاز عملیات بهسازی باقی مانده این محور به طول 4 کیلومتر و با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه در آینده ای نزدیک، تردد آسان و بدون حادثه  ناوگان حمل و نقل باری، مسافری و عمومی این محور به طور کامل فراهم می‌شود و گامی موثر در راستای زرند به عنوان شهر منتخب جامعه ایمن کشور، برداشته خواهد شد.

یحیی پورحبیبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز ضمن اشاره به تلاش های صورت گرفته در تأمین اعتبار این پروژه از منابع پروژه های اداره راهداری، یادآور شد: عملیات بهسازی این محور در قالب تراش کامل سطح روی آسفالت قدیمی و تخریب گردیده و بعد از آن پخش آسفالت ریگلاژی و پخش لایه آخر آسفالت خواهد بود و بعد از اتمام مراحل ذکر شده، تامین کامل روشنایی آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در ادامه صادقزاده سرپرست فرمانداری زرند به همراه مهندس پورحبیبی از راهدارخانه در حال احداث تقاطع مسجد حضرت اباالفضل (ع) که در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده بود  و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی همراه میباشد، بازید نمود و نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات لازم و بموقع جهت بهره برداری از این پروژه حداکثر تا پایان سال جاری، قول مساعد داد و در همین راستا با مهندس مقبلی معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تماس تلفنی برقرار نمود.

شایان ذکر است در پایان این بازدیدها، مسئولین یاد شده در محل گلزار قبور مطهر شهدای گمنام مسجد حضرت اباالفضل (ع) حاضر و با نثار فاتحه ای، مقام شامخ شهدا را گرامی داشتند.
 


    
منبع : فرمانداری زرند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۳
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی