پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

لزوم نظارت و کنترل شدیدتر بر بازار

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ق.ظ

در دیدار سرپرست فرمانداری زرند با رئیس دستگاه قضا شهرستان در محل دادگستری زرند تاکید شد:


لزوم نظارت و کنترل شدیدتر بر بازار


به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، صبح امروز ۵ تیرماه، علی صادقزاده سرپرست فرمانداری با حضور در محل دادگستری زرند با رئیس، قضات و پرسنل دستگاه قضا شهرستان دیدار و هفته قوه قضاییه را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.


در این دیدار، نمایندگان عالی قوای مجریه و قضاییه شهرستان، بر لزوم نظارت شدیدتر و منظم تر اتحادیه ها، تعزیرات حکومتی، بازرسین دولتی و قضایی شهرستان در راستای تنظیم و کنترل بیش از پیش بازار زرند تاکید کردند.


علی صادقزاده با اشاره به وظیفه بسیار مهم و سنگین قوه قضاییه جهت برقراری عدالت و عدالت گستری در سطح جامعه، تعامل و همکاری بین بخشی دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی شهرستان را بسیار مطلوب توصیف کرد و خواستار ادامه این روند در تمامی زمینه ها جهت توسعه روز افزون شهرستان شد.


حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند نیز، با اشاره به تدابیر جدید و ویژه قوه قضاییه جهت کاهش آمار مراجعه کنندگان به محل دستگاههای قضایی جهت پیگیری مطالبات و پرونده های قضایی خود، از تاسیس دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی در زرند خبر داد و این امر را جهت به حداقل رسیدن حجم مراجعات به دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان، بسیار مثمر ثمر دانست.


در ادامه سرپرست فرمانداری و رئیس دادگستری با حضور در محل دفاتر قضات، دادیاران و بازپرس های مستقر در دادگستری زرند، هفته قوه قضاییه را به سخت کوشان این دستگاه تبریک گفتند.


انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۵
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی