پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

با همکاری اداره بهزیستی و بخش صنعت و معدن شهرستان زرند: 

کارگاه بزرگ خیاطی در شهرستان زرند راه اندازی می شود 

طی بازدید کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان زرند و نمایندگان بخش صنعت و معدن  از شهر رفسنجان به زودی کارگاه بزرگ خیاطی برای مدد جویان بهزیستی راه اندازی خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی زرند دکتر محمد ابراهیمی رئیس این اداره با اعلام این خبر گفت:  به دنبال این هستیم که با تعاملات مثبت ایجاد شده با صنایع ومعادن شهرستان  زرند و بهره گیری از این ظرفیت عظیم ،در راستای ایجاد فرصت های اشتغال زایی و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و مشکلات معیشتی ودرمانی جامعه هدف گام های بلند و مهمی برداریم.محمد ابراهیمی همچنین افزود :سعی داریم در این کارگاه با استفاده از زنان سرپرست خانوار،توانخواهان وفرزندان بی سرپرست و آموزش دیده انواع لباس های فرم کارخانجات صنعتی ، ادارت و مدارس و حتی لباس های سنتی رادوخت و روانه بازار فروش نمائیم .

وی یکی از راههای  بازگرداندن گروه های هدف  به جامعه  را راه اندازی کارگاه و ایجاد شغل برای آنها دانست و افزود:این طرح علاوه بر  ایجاد یک درآمد پایدار برای مددجویان باعث ایجاد روحیه و حضور بیشتر آنها در جامعه نیز خواهد شد .و بسیاری از مشکلات معیشتی ایشان را حل خواهد کرد.

شایان ذکر است در این بازدید نمایندگان شهرستان زرند از کارگاه تولیدی خیاطی وابسته به موسسه خیرین گمنام شهرستان رفسنجان بازدید و از نزدیک در روند اجرای برنامه های این کارگاه قرار گرفتند .


انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۵
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی