پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پلیس راه زرند-یزد 

به گزارش ندای زرند  فرماندار زرند در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پلیس راه زرند- یزد گفت: با استقرار پلیس راه زرند-یزد شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی این شهرستان بودیم .


خنجری ضمن قدردانی از عملکرد پلیس راه این شهرستان ، کاهش تصادفات رانندگی در محورهای این شهرستان نتیجه زحمات شبانه روزی مجموعه پلیس راه و شورای ترافیک بیان داشت.


وی اعتمادسازی و جلب مشارکتهای مردمی به همراه آموزش و فرهنگ سازی در کنار اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز و بهبود علائم ترافیکی از مهم ترین اقدامات کاهش حوادث و تصادفات جاده ای عنوان کرد و افزود: انتظار داریم در این مسیر همه مدیران و روسای ادارات با نگرشی گسترده نسبت به تمامی مسائل شهرستان به صورت هماهنگ فعالیت نمایند تا اهداف تبیین شده بیش از پیش محقق شوند.


سرهنگ نجفی فرمانده پلیس راه استان هم با تاکید بر ضرورت رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: در سال گذشته ۱هزار ۹۹ نفر در جاده های استان جان خود را از دست دادند و ۱۵هزار نفر هم مجروح شدند .


وی به حوادث رانندگی در حوزه شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۲۴ نفر در حوادث جاده ای شهرستان زرند کشته و ۳۶۵ نفر هم مجروح بر جای گذاشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نداشتیم .


وی بیشترین حوادث را در محور زرند-سیریز ، زرند-بافق اعلام کرد و گفت: از ۱۸ مورد حادثه رانندگی ۷ مورد آن در این محور بوده است که ۹ کشته را بر جای گذاشته است .

سرهنگ نجفی، تقاطع ریحان شهر (در محور زرند- کرمان ) را غیر استاندارد و حادثه خیز دانست و افزود: مسئولان به منظور پیشگیری از بروز حوادث جاده ای هرچه سریعتر نسبت به مسدود کردن زیرگذر این محور اقدام نمایند و رانندگان از مسیر دور برگردان محور روگذر استفاده نمایند .


وی گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین کامل راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه تردد نمایند و در واقع کاهش حوادث رانندگی تنها با توجه مردم به قوانین راهنمایی و رانندگی محقق می شود.


در این مراسم از زحمات سروان هادی تند فکر تقدیر و سروان اثنی عشری به عنوان فرمانده جدید پلیس راه زرند-یزد معرفی شد.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۳
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی