پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی


۱۳۹۸/۰۴/۱۵

سرپرست فرمانداری زرند در جلسه تنظیم بازار شهرستان تاکید کرد:

لزوم تشدید قوه قهریه دستگاه های متولی تنظیم و کنترل بازار

سرپرست فرمانداری زرند با بیان اینکه انصاف و عدالت اصناف و بازاریان میتواند نقش بسزایی در تنظیم و تعیین نرخ ها داشته باشد، بر لزوم تشدید قوه قهریه دستگاه های متولی در تنظیم و کنترل بازار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، صبح امروز 15 تیرماه، علی صادق زاده سرپرست فرمانداری در جلسه تنظیم و کنترل بازار شهرستان افزود: مسئولین و متولیان امرِ تنظیم و کنترل بازار بایستی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، به دنبال واقعیت های بازار باشند تا خدایی نکرده زمینه تخلف و سوء استفاده بوجود نیاید.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: در حال حاضر و با  توجه به شرایط فعلی، دشمنان نظام اسلامی تمامی حربه ها و توطئه های خود را اجرا و یا به عبارتی آخرین زور آزمایی های اقتصادی و روانی خود را علیه این مرز و بوم انجام داده و مملکت بدترین شرایط اقتصادی خود را درک کرده است.

وی مردم را ولی نعمتان این نظام دانست و با اشاره به صبوری و ایستادگی همیشگی ملت در تمامی زمینه ها، خواستار ورود جدی دستگاه های اجرایی ذیربط به موضوع تنظیم، نظارت و کنترل بازار جهت آرامش روانی و بالا بردن سطح کیفیت معیشیت همشهریان شد.

علی صادق زاده با بیان اینکه انصاف و عدالت اصناف و بازاریان میتواند نقش بسزایی در تنظیم و تعیین نرخ ها داشته باشد، بر لزوم تشدید قوه قهریه دستگاه های متولی در تنظیم و کنترل بازار تاکید و تصریح کرد: از این پس، کمیسیون تنظیم بازار شهرستان با رویکردی جدید و با اولویت برخورد قاطع با افزایش قیمت های نامتعارف، غیرکارشناسی شده و از روی میل و هوس وارد شود و هیچ گونه کوتاهی، جانب داری و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

سرپرست فرمانداری زرند در پایان ضمن اشاره به رسالت عدالت گستری دستگاه قضایی شهرستان و حجم بالای کار در مجموعه دادگستری خواستار حل و فصل مسائل و مشکلات تنظیم و کنترل بازار در کمیسیون فوق و بین دستگاه های اجرایی و متولی این امرشد تا نیازی به ورود دستگاه قضا در برخی از مسائل مربوط به تنظیم بازارنباشد.


  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۵
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی