پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از روند ساخت بیمارستان 139 تختخوابی جایگزین سینا شهرستان زرند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان صبح امروز 17 تیرماه با استقبال رسمی فرماندار و امام جمعه وارد شهرستان زرند شد.


به گزارش ایسنا منطقه کویر، دکتر جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان صبح امروز 17 تیرماه در بدو ورود به شهرستان زرند از روند ساخت بیمارستان 139 تخت خوابی جایگزین سینا بازدید کرد و گفت: در بودجه امسال 5 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته است.


براساس این گزارش؛ برای ساخت این بیمارستان تاکنون حدود 54 میلیارد تومان هزینه شده است که برای اتمام آن به حدود 12 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.


شایان ذکر است ساخت این بیمارستان از سال 1387 با زیربنای 12 هزار و 995 متر مربع آغاز شد و در حال حاضر این ساختمان این بیمارستان بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار ظرف 2 ماه آینده تحویل بهره بردار می شود.


به گزارش ایسنا؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در ادامه سفر به شهرستان زرند از کمربند در حال بهسازی حاشیه غربی این شهرستان (مسیر «زرند _رفسنجان») بازدید و در جریان مسایل و مشکلات این پروژه قرار گرفت.


این پروژه از سال 94 آغاز شد و هم اکنون حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای اتمام آن به حدود 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی