پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

شهروندان زرندی نسبت کاهش آسیب های اجتماعی آستین بالا زده اند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند بر ضرورت استفاده از ظرفیت های نهاد های مردمی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت:شهروندان زرندی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، ترویج فرهنگ صلح وسازش و حمایت از معتادین بهبود یافته و زندانیان آزاد شده با دستگاه قضائی همکاری سازنده ای می کنند



به گزارش ندای زرند ، "سید مهدی قویدل" در همایش مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج (ماهر) که با حضور 140 نفر از نخبگان،اساتید دانشگاه،روحانیون و فرهیختگان زرندی برگزار گردید، اظهار داشت: مدیریت قضائی شهرستان با تقسیم شهر به 6 منطقه ،تلاش می کند حتی المقدور از تشکیل پرونده در مراجع قضائی جلوگیری کند.


وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت خود مردم و مساجد در زمینه صلح وسازش تاکید کرد و خواستار همکاری و همراهی نخبگان و فرهیختگان عضو این مجمع در این رابطه شد.


وی افزود: مسئولان قضائی به صورت مستمر هر 15 روز در بین هیات امناء مساجد شهر حاضر می شوند و از اهالی مسجد،امام جماعت درخواست می کنیم نسبت به حل آسیب های اجتماعی محله خود حساس باشند و حتی المقدور چتر حمایتی مالی و معنوی خود را بر روی سر افرادی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند و یا گرفتار اعتیاد و سایر جرائم شده اند بگسترانند.


قویدل، دادستان زرند بعنوان رئیس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج در زرند عنوان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی، حمایت از رونق تولید و اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری، کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی به ویژه وضعیت بازار از اولویت های این مرکز است.


وی افزود: نخبگان زرندی در قالب 7 کارگروه 20 نفره در این مرکز حضور دارند و در زمینه کاهش جرائم و آسیب ها و همچنین کاهش ورودی پرونده به دادگستری به ویژه در چهار محور: فضای مجازی، آسیب های اجتماعی، مشکلات اقتصادی و معضلات و فساد اداری فعالیت خواهند نمود.


وی خاطرنشان ساخت: در گام دوم انقلاب و افق های پیش رو و خط مشی مجمع در سال 98 و در جهت هم افزایی و همگرایی با شورای پیشگیری از وقوع جرم و بهره مندی از نقطه نظرات فرهیختگان و نخبگان عضو کارگروه ها اقدام خواهیم کرد.


دادستان زرند به اولویت های شورای پیشگیری از وقوع جرم در پنج موضوع فضای مجازی کاهش سرقت، کاهش انواع خشونت، کاهش طلاق، و اعتیاد به مصرف مواد مخدر و الکل اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز مطالبی مطرح و با تبیین و تشریح وظایف کارگروه ها خواستار همگرایی و هم پوشانی مجمع با شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هستیم.



انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۹
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی