پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

همزمان با سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور،مدیران ،معاونین و کارکنان بهزیستی زرند با حضور در کنار قبور شهداء ضمن غبار روبی قبور این شهداء با آرذمانهای بلندآنها تجدید بیعت کردند .

دکتر محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی زرند در این مراسم ضمن ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء دفاع مقدس و تبریک سی و نهمین سال تاسیس بهزیستی گفت: مجاهدت، ایثار، شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان شد.

محمد ابراهیمی ثمره ایستادگی‌های دوران جنگ تحمیلی را پیشرفت و تعالی ایران اسلامی دانست و گفت: امروز موفقیت و پیروزی و ایستادگی و مجاهدت کشورهای مسلمان الگو گرفته از همین شهدای دوران دفاع مقدس است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند رویکرد و سیاست اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های راهبردی بهزیستی توانمندسازی دهک‌های پایین جامعه در ابعاد مختلف، برابرسازی فرصت‌ها، توانبخشی حرفه‌ای و اجتماعی و حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست دانست و تصریح کرد: بهزیستی ، نشانه ی تلاش قشری خدمتگزار برای توانمند سازی گروه‌های کم‌توان جامعه است

وی تقویت و تحکیم نهاد خانواده، بهره‌گیری از خدمات تخصصی مددکاران را از سیاستهای مهم این نهاد برشمرد و گفت: مبنای به وجود آمدن سازمان بهزیستی کمک به خانواده های نیازمند و بی سرپرست و ایجاد زمینه های مناسب برای خودکفایی آنان بوده است.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم رئیس و کارکنان اداره بهزیستی و مدعوین این مراسم با اهداء شاخ گل به مقام شامخ شهداء تجدید میثاق کردند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۳
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی