پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

طرح پویش همگانی خدمات رایگان درمانی در ریحانشهر

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ

طرح پویش همگانی خدمات رایگان درمانی در ریحانشهر

فرماندار زرند گفت:با همت و تلاش اداره بهزیستی و مشارکت هلال احمر شهرستان زرند طرح پویش همگانی خدمات رایگان درمانی و ویزیت رایگان شهروندان ریحانشهر برگزار شد.

، صادق زاده؛ فرماندار زرند با بیان اینکه در طرح پویش همگانی خدمات رایگان درمانی بیش از ۴۰۰۰ نفر از شهروندان ریحانشهری مورد ویزیت و ارائه خدمات رایگان درمانی قرار گرفتند، گفت: خدماتی نظیر ویزیت رایگان بیماران می‌تواند طعم شیرین انقلاب و ۴۰ سالگی آن را برای اقشار نیازمند دوچندان کند.

او افزود: این طرح به مناسبت ۱۴ مردادماه روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، با همکاری شهرداری و شورای شهر ریحانشهر، ناحیه مقاومت بسیج سپاهپاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) زرند برگزار شد.

صادق زاده با بیان اینکه امروز تیم‌های انتقال خون، پزشک متخصص داخلی، پزشک عمومی، دندانپزشک، مامائی، تست قند خون و فشار خون، گفتار و کاردرمانی، مشاور فردی و خانوادگی، مشاور جهت کشف استعداد کودکان، شنوائی سنجی و بینائی سنجی در این روز به شهروندان ریحانشهرارائه خدمات رایگان دادند، گفت: تیم خیرین سلامت مرکز بهداشت و درمان زرند نیز در این طرح همراه و همیار این مجموعه بودند.

او افزود: کاروان سلامت ضمن ارائه خدمات، شناسایی مشکلات و مطالبات مردم و مقدمات شناسائی شهروندان آسیب دیده و در معرض آسیب را نیز مهیا کرده و سعی داریم این طرح را در سایر بخش‌های شهرستان نیز اجرائی کنیم.

فرماندار زرند در این پویش همگانی که در محل دبستان شهید عربنژاد ریحانشهر برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان بهزیستی و هلال احمر گفت: خدماتی نظیر ویزیت رایگان بیماران می‌تواند طعم شیرین انقلاب و ۴۰ سالگی را برای اقشار نیازمند دوچندان کند.

نماینده عالی دولت راه اندازی کاروان‌های سلامت در شهرستان را یکی از اقدامات خوب ادارات ذیربط دانست و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با این کارضمن بررسی و شناسایی مشکلات بحث سلامت و درمانی شهرستان، در جهت رفع آن‌ها تلاش کنیم.

صادق زاده یکی از اهداف این طرح را بالابردن سطح خدمات به شهروندان کم درآمد و بی بضاعت شهرستان عنوان کرد و گفت: بدون تردید خدمت رسانی به اقشار نیازمند و کم برخوردار، مطابق اهداف نظام اسلامی و اندیشه‌های امام راحل است.
انتهای پیام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۴
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی