پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

نواقص بهداشتی هفت مطب دندانپزشکی در زرند برطرف شد

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۲ ب.ظ

 

با ورود دادستانی

نواقص بهداشتی هفت مطب دندانپزشکی در زرند برطرف شد

ندای زرند - پس از ورود به موقع دادستانی زرند به مشکلات بهداشتی تعدادی از مطب‌های دندانپزشکی در حال حاضر وضعیت بهداشتی مطب‌های مذکور مطلوب و دستور رفع پلمب صادر شده است.

، طی یک ماه گذشته و در پی کسب گزارشات و نارضایتی‌های مردمی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی در برخی دندانپزشکی‌های سطح شهرستان زرند، رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگارگروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از رفع پلمب هفت مطب دندانپزشکی در این شهرستان خبرداد و گفت: بنا به اعلام مدیریت شبکه بهداشت شهرستان زرند خوشبختانه پس از ورود به موقع دستگاه قضایی به مشکلات بهداشتی تعدادی از مطب‌های دندانپزشکی در حال حاضر وضعیت بهداشتی مطب‌های مذکور مطلوب و دستور رفع پلمب صادر شده است.


قویدل با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ مطب پزشکی در زرند پلمب نیست، گفت:پس از پاسخ کتبی مدیر شبکه بهداشت و ارسال نتایج بازدید‌ها از دندانپزشکی‌های مذکور دستور رفع پلمب صادر شده است.

وی افزود: دستورات لازم مبنی بر رسیدگی به موضوع به شبکه بهداشت شهرستان صادر شد و تیم امنیت سلامت و بهداشت این شهرستان با محوریت قاضی ویژه دادستانی، از تعدادی مطب دندانپزشکی بازرسی به‌عمل آمد که هفت مطب به تشخیص مقام قضائی و نظر کارشناسان اداره بهداشت به‌دلیل عدم استفاده از ابزار و تجهیزات استریل شده پلمب شد.

دادستان زرند گفت: عدم استفاده از تجهیزات استریل شده به تشخیص مرکز بهداشت شهرستان زرند تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود.


وی با بیان اینکه طبق ماده ۶۸۸قانون مجازات اسلامی، به تشخیص اداره بهداشت، تهدید علیه بهداشت عمومی جرم محسوب می‌شود، گفت: در این راستاپرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی از شهروندان خواست، به‌سلامتی خود و خانواده خود بیش از بیش اهمیت دهند و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف مراتب را به مراکز بهداشتی یا دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان اطلاع دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۶
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی