پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

دو نوروزگاه در شهرستان زرند در ایام نوروز برگزار میشود


حبیب الله خنجری فرماندار در آخرین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان، با بیان این مطلب گفت: برای اینکه سطح ماندگاری مسافران نوروزی را افزایش دهیم، باید تنوع در خدمات و نیز برنامه های فرهنگی را در اولویت قرار دهیم و برگزاری دو نوروزگاه در یزدانشهر در محل چهار برج تاریخی شاهرخ خان و در سیریز در محل خانه بوم گردی بحری، میتواند ضمن افزایش حضور گردشگران، به معرفی قابلیت های تاریخی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی شهرستان کمک شایانی نماید.

با 

نماینده عالی دولت از تشکیل 8 کمیته ویژه در خدمات سفر شهرستان خبر داد و گفت: نباید حتی یک مسافر نوروزی ناراضی از این شهر خارج شود و این کمیته ها مسئول تحقق این امر میباشند.


محمد اسلامی رئیس نمایندگی میراث فرهنگی زرند نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: سه نقطه ورودی اصلی شهر زرند در ایام نوروزی زیر پوشش اطلاع رسانی به مسافران خواهند رفت ضمن اینکه امسال بحث معرفی و هدایت مسافران به سمت روستاها و اماکن تاریخی و دیدنی شهرستان با استقرار مداوم راهنمایان بوم گردیها را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم از فرصت نوروز بهترین استفاده را برای معرفی توانمندیهای خود بکار بریم.


انتهای پیام /فرمانداری 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی