پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

امکانات ورزشی کشور در حد ورزشکاران نیست

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۰۲ ب.ظ

امکانات ورزشی کشور در حد ورزشکاران نیست


رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه امکانات موجود در حد ورزشکاران ما نیست گفت: ورزشکاران ما با دست خالی و امکانات کم در عرصه بین‌المللی افتخار کسب می‌کنند.

به گزارش ندای زرند، حسین امیری نماینده مردم #زرند عصر امروز در آئین تجلیل از نخبگان فوتبالی استان کرمان که با حضور تاج ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد با تبریک دریافت درجه ذوالفقار توسط سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی موفق به کسب عالی‌ترین نشان نظامی کشور شدند و جوانان ما باید از وی الگوبرداری کنند.


وی با بیان اینکه بعد از چهل سال از گذشت انقلاب اسلامی در گام دوم باید به‌دنبال پهلوان پروری باشیم عنوان کرد: پهلوان پروری ترکیبی از گسترش فرهنگ اخلاق و ایثار در کنار ورزش است.


رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه توسعه فیزیکی و نیروی انسانی در ورزش شکل گرفته گفت: بعد از انقلاب تعداد سالن‌های ورزشی روستایی از 5 مورد به هزار و 200 مورد رسیده است.


وی وجود 80 استادیوم ورزشی در کشور و 5 هزار سالن چند منظوره در استان‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ورزش عنوان کرد و افزود: کشور ما در 16 دوره المپیک حضور داشته که ورزشکاران ما در هشت دوره بعد از انقلاب 41 مدال کسب کردند.


امیری با اشاره به رشد 300 درصدی در کسب مدال‌های طلا در کشور را از دیگر موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان دانست و گفت: کسب نخستین مدال بانوان در المپیک، کسب عنوان قوی ترین مرد جهان، حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی، توسعه ورزشگاه‌ها و آکادمی‌های فوتبال در استان‌ها و شهرستان ها و ... از دیگر افتخارات حوزه ورزش کشور است.


انتهای پیام /تسنیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی