پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

فرماندار زرند در شورای بانک های شهرستان:

بانک ها باید ضامن اعتماد شهروندان به خود باشند

فرماندار زرند در جلسه شورای بانک های شهرستان با بیان اینکه مردم به بانک اعتماد دارند، گفت: بانکها خود ضامن این اعتماد هستند.


به گزارش ندای زرند ، فرماندار زرند، در آخرین جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان که با حضور رضا نورالدینی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار، بخشداران و نمایندگان و روسای بانک ها و صندوق های اعتباری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: تلاش های مجدانه بانک ها در ارائه خدمت رسانی به مردم در طول سال جای قدردانی دارد و با توجه به شرایط موجود و حساس اقتصادی امروز کشور، نقش بانک ها در معیشیت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.


حبیب الله خنجری افزود: نقش بانک ها و همکاری آنان در توسعه شهرستان را نمی توان نادیده گرفت. اما در شرایط اقتصادی کنونی و خسارتی که امسال به محصول پسته در شهرستان وارد شد، بانک ها باید این همکاری و تعامل را در دستور کار قرار دهند و چنانچه نیاز به مکاتبات و پیگیری با مدیران عامل مربوطه باشد، تا حد امکان سعی کنند جهت مرتفع نمودن مشکلات مردم تسهیلاتی اخذ نمایند.


نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: مردم به بانک ها اعتماد و اطمینان خاطر دارند و بانک ها نیز باید ضامن این اعتماد باشند و با سهل انگاری و کوتاهی، نظم و امنیت شهرستان را با چالش مواجه نسازند.


خنجری اظهار داشت: کلیه بانک ها مکلفند با مجهزشدن به تجهیزات اصولی و نصب دوربین، امنیت بانک مربوطه را تأمین نمایند و چنانچه قصوری در این مورد گزارش شود با توجه به مصوبه شورای تأمین شهرستان آن بانک باید پاسخگو باشد.


فرماندار زرند در ادامه از نیروی انتطامی خواست تا کیفیت دوربین های کلیه بانک ها، شعب و صندوق های نگهداری پول و وجوه را مورد بازرسی و ارزیابی قراردهد و چنانچه هرکدام از بانک ها نکات ایمنی و امنیت را رعایت نکرده و با سهل انگاری امنیت داخلی بانک ها و خارج بانک را به مخاطره انداخته، به مراجع قضایی معرفی تا برخورد قانونی صورت گیرد.


در ادامه رئیس پلیس پیشگیری زرند نیز در خصوص رعایت نکات ایمنی جهت پیشگیری از سرقت در بانک ها نکاتی ارائه ویک نسخه چک لیست در خصوص نحوه استفاده از شیوه های ضد سرقت، سیستم اعلام خطر، حمل و نگهداری پول و... جهت بازبینی نهایی شعبه در اختیار روسای بانک ها قرار گرفت.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۴
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی