پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

دورهمی دانش‌آموزان دهه 50 پس از 44 سال در زرند+تصاویر

دانش‌آموزان دهه 50 یک دبیرستان در شهرستان زرند پس از 44 سال دور هم جمع شدند تا خاطرات دوران تحصیلشان را در حضور معلمان خود مرور کنند.


دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه شهرستان زرند پس از 44 سال دور هم جمع شدند تا خاطرات دوران تحصیلشان را در حضور معلم آن روزهایشان سید کاظم عمرانی متولد 1312 و یدالله سلطان‌زاده متولد 1319 مرور کنند.


این 35 دانش‌آموز که دهه ششم زندگی خود را سپری می‌کردند، دور معلمان خود دایره تشکیل دادند و معلمان خود را در آغوش گرفتند و اشک شوق ریختند در ادامه دانش‌آموزان در کلاس درس حضور یافتند و ضمن معرفی مجدد خود از تلخ و شیرین‌های دوره درس خواندن گفتند و همه آنها موفقیت خود را مدیون زحمات معلمان خود دانستند.


 شهیدی مسؤول هماهنگی این مراسم گفت: 45 نفر سال 53 مشغول به تحصیل بودیم که هنگام انجام هماهنگی‌های لازم، متوجه شدم متاسفانه حدود 10 نفر از دانش‌آموزان آن روزها از دنیا رفته‌اند.

وی افزود: با این حال 35 نفر از همکلاسی‌هایم را برای حضور در این مراسم دعوت کردم.

کاربخش یکی دیگر از دانش‌آموزان سال 53 نیز بیان داشت: دوران مدرسه روزهایی پر از صمیمیت و مهربانی را در کنار یکدیگر بودیم.

میرزاحسینی یکی دیگر از این دانش‌آموزان دهه 50 اظهار کرد: از مدتی قبل به اتفاق آقای شهیدی تصمیم گرفتم همکلاسی‌ها و معلم‌های دوران دبیرستان را دعوت کنیم تا یک روز را در کنار یکدیگر باشیم و به خاطرات آن روزها بپردازیم.

به این ترتیب این دانش‌آموزان با خاطرات مربوط به 44 سال قبل دور هم جمع شدند و به دور از تمام حواشی زندگی تنها به بیان اتفاقات آن روزها و خاطرات سال‌های دبیرستان پرداختند و یک بار دیگر با حضور همکلاسی‌های دبیرستان خاطره‌ای زیبا را خلق کردند.

آنها همچنین برای شادی روح همکلاسی‌های از دست رفته خود فاتحه‌ای را نثار کردند


 دانش‌آموزان آن روزها در مشاغل مهمی فعالیت داشتند و بعضی‌ها به افتخار بازنشستگی نایل آمده بودند و همه 35 دانش‌آموز حاضر در جمع صمیمی، مشاغل آبرومندانه‌ای داشتند.

این دانش‌آموزان دهه 50 پس از 44 سال به پاس زحمات و تلاش‌های ارزشمند معلمان خود، سیدمحمدکاظم عمرانی و یدالله سلطان‌زاده تندیس افتخار به آنها اهدا کردند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۵
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی