پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

حبس تا پایان تعطیلات نوروزی در کمین اخلالگران نظم عمومی در چهار شنبه سوری


سیدمهدی قویدل دادستان شهرستان زرند به مناسبت چهارشنبه سوری هشدارهای لازم را به شهروندان داد.

به گزارش ندای زرند  دادستان عمومی و انقلاب زرند با بیان اینکه هرنوع حرکات غیرمتعارف که موجب سلب آسایش عمومی شود اخلال در نظم عمومی محسوب و برابر قانون مجازات اسلامی مجازات حبس در پی دارد افزود: دایره نظارت بر أماکن عمومی با أخذ مجوز قضایی که صادر شده است موظف شده از کلیه اماکن صنفی که مبادرت به فروش و توزیع مواد منفجره و محترقه می نمایند بازرسی به عمل آورده وضمن جمع آوری مواد مذکور و پلمپ محل متصدی آن را به دادسرا معرفی نمایند.


وی هشدار داد: در روز‌های پایانی سال بویژه در چهارشنبه آخرسال برای شهروندان از طریق مواد محترقه مزاحمت ایجاد نشود تا خسارات جانی و مالی غیر قابل جبران وارد نگردد که شادی خانواده‌ها به غم و عزا تبدیل شود.


این مقام قضایی گفت: با اخلال گران نظم عمومی برخورد قانونی می شود و آنها را تا پایان ایام تعطیلات نوروزی در بازداشت نگه می‌داریم.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند یاد آور شد : به نیرو‌های انتظامی و سایر ضابطین اعلام کردیم که در آماده باش کامل به سر ببرند تا ایام تعطیلات نوروز همراه با امنیت و‌ آرامش برای مردم باشد.


انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۸
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی