پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

۱۰ هزار واحد مسکونی غیر مقاوم در زرند وجود دارد


فرماندار زرند گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم در شهرستان زرند وجود دارد که باید فکری برای آن کرد.

به گزارش ندای زرند حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه دلخراش زمین لرزه چهارم اسفند ۱۳۸۳ گفت: این زمین لرزه به بزرگی ۴/۶ ریشتر ساعت ۵:۵۵ دقیقه صبح جمعه چهارم اسفندماه شهرستان زرند را لرزاند که در این حادثه متاسفانه تعداد ۶۱۲ نفر از همشهریان زرندی کشته و بیش از ۱۵۰۰ نفر مجروح شدند و همچنین نزدیک به ۸۰۰۰ واحد مسکونی به شکل جدی آسیب دیدند.


وی با اشاره به وجود گسل‌های زلزله خیز و نیز وقوع زلزله‌های متعدد از جمله زمین لرزه‌های پی در پی مهرماه سال ۹۵ افزود: بدلیل مقاوم سازی بسیاری از واحد‌های مسکونی پس از زلزله ۸۳ خوشبختانه زمین لرزه‌های اخیر، هیچگونه خسارت جانی در پی نداشت و امیدواریم شهروندان زرندی همواره مقاوم سازی را در ساخت و ساز‌های خود با حساسیت ویژه دنبال کنند.


وی بیان کرد: بعد از زلزله سال ۸۳ اقدامات بسیار ارزشمندی در خصوص ایمن سازی واحد‌های مسکونی، تجاری، آموزشی، فرهنگی وصورت گرفته است و اعتبارات قابل توجهی نیز در بخش‌های مختلف هزینه شده است، به طوریکه تا کنون قریب ۲۰ هزار واحد مسکونی بازسازی و بهسازی شده است.


 خنجری برلزوم مقاوم سازی واحد‌های مسکونی غیر مقاوم تاکید کرده و افزود: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی غیر مقاوم در کل شهرستان وجود دارد که امید است با تخصیص اعتبارات لازم و همکاری مردم این واحد‌ها نیز مقاوم سازی گردند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۴
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی