پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

فرماندار و دادستان زرند:

با افرادی که چهارشنبه سوری بدون مجوز در شن های روان برنامه برگزار کنند، برخورد می شود


🔹ندای زرند _فرماندار و دادستان زرند از برخورد سخت و قانونی با افرادی که در شن های روان زرند بدون مجوز در چهارشنبه سوری برنامه و یا مراسمی در این رابطه برگزار کنند، خبر دادند.

🔸سید "مهدی قویدل" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در این رابطه اظهارداشت: در فضاهای مجازی زرند مشاهده شده است اطلاعیه ای تحت عنوان "برنامه چهارشنبه سوری در شن های روان زرند" منتشر شده است، که این برنامه مجوز ندارد. 

🔹وی افزود: این موضوع در دست پیگیری قرار گرفته است و با عوامل ایجاد اینگونه برنامه های بدون مجوز برخورد قانونی و سخت خواهد شد

حبیب الله خنجری" فرماندار شهرستان زرند نیز در این رابطه گفت: با افرادی که بدون مجوز برنامه های آفرود و مراسم چهارشنبه سوری برگزار می کنند برخورد خواهد شد. 


وی خاطرنشان کرد: برگزاری هرگونه برنامه و یا دورهمی که به صورت جمعی باشد در شن های روان زرند در چهارشنبه سوری ممنوع می باشد. 


خنجری افزود: افراد در صورتی که می خواهند اینگونه برنامه ها را برگزار کنند حتما ابتدا باید مجوزهای لازم در این زمینه را دریافت کنند. 


انتهای پیام/

منبع :صدای زرند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۸
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی