پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

دهیار احمدآباد خبر داد:

برگزاری آیین ملی نوروزگاه در روستای احمدآباد زرند


دهیار احمدآباد از سرآغاز جشنواره های سال 98 شهرستان زرند در چهارم فروردین ماه با برگزاری چهارمین جشنواره نوروزی دیلقمانی، در دهکده توریستی گردشگری احمدآباد در این روستا خبر داد.


به گزارش ندای زرند، "محمد یزدانی" دهیار احمدآباد با تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز از آمادگی کامل برای استقبال از سال جدید و نوروز و برگزاری آیین ملی نوروزگاه شهرستان زرند در این روستا خبر داد.



وی با اشاره به افتتاح دهکده تورسیتی - گردشگری احمدآباد و ظرفیت پذیرش اقامت مهمانان و گردشگران نوروزی در این اقامتگاه بوم گردی، افزود: برای استقبال از سال جدید و مهمانان نوروزی اقداماتی در خصوص فضا سازی و پاکسازی محیط روستا انجام پذیرفته است و در ایام نوروز پذیرای مهمانان و گردشگران نوروزی خواهیم بود.



دهیار احمدآباد در پایان گفت: با توجه به تقویم جشنواره های شهرستان زرند در سال 98 ، جشنواره نوروزی دیلمقمانی سرآغاز جشنواره ها در چهارم فروردین ماه، برای چهارمین مرتبه در دهکده توریستی - گردشگری واقع در احمدآباد دیلمقانی برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۸
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی