پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند

جدیدترین اخبار و رویدادهای شهرستان زرند

پایگاه خبری ندای زرند
کلمات کلیدی

ی

فاز اول مجموعه تفریحی گردشگری خانه ی ایرانی بزودی در روستای اسماعیل آباد به بهره برداری خواهد رسید


به گزارش ندای زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در بازدید از پروژه بزرگ خانه ی ایرانی روستای اسماعیل آباد باتفاق اسلامی رئیس میراث فرهنگی زرند گفت: مجموعه ی خانه ی ایرانی روستای اسماعیل آباد یکی از بزرگترین پروژه های روستایی شهرستان زرند است که قادر خواهد بود حجم عظیمی از گردشگران را به خود جذب نماید.

فرماندار زرند افزود:تلاش دستگاه اجرایی شهرستان حمایت حداکثری از پروژه های سرمایه گزاری است و امیدواریم در ایام نوروز 98 با حضور مقاماتی از استان فاز اول این پروژه را به بهره برداری برسانیم.


منصور ایرانمنش مجری پروژه خانه ایرانی گفت: تا کنون بالغ بر 11میلیارد ریال در این پروژه سرمایه گزاری انجام شده و معتقدم این مجموعه قادر خواهد بود زمینه اشتغال 50نفر نیرو را بصورت مستقیم فراهم کند.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی زرند هم گفت: سرمایه گزاران حوزه گردشگری آستین ها را برای رونق اقتصادی شهرستان بالا زده اند و جا دارد که از این قشر حمایت بیش از پیش انجام شود و بحمدالله این نگاه در تمام مدیران اجرایی و مسئولان نهادهای انقلابی وجود دارد و اتفاقات خوبی که در چند سال اخیر در شهرستان افتاده محصول همدلی همه مسئولان است.


اسلامی گفت: تا تبدیل شدن به قطب گردشگری جنوبشرق کشور راه دشواری داریم اما با نگاهی که به مقوله گردشگری وجود دارد ما برای رسیدن به این نقطه سخت تلاش خواهیم کرد تا تمام موانع را از این مسیر برداریم.


انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۸
Ad Gholizadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی